رنگ سیم های دوربین مدار بسته

رنگ سیم-های دوربین مداربسته

رنگ سیم های دوربین مدار بسته عنوان این مقاله است که در انتهای آن شما را برای استفاده درست از رشته های کابل شبکه راهنمایی می کند. ابتدا می خواهیم اتصالات مناسب دوربین مداربسته و دستگاه در سیستم ها و تجهیزات نظارتی را برای شما شرح دهیم. اتصالات بستگی به تکنولوژی به کار رفته در محصولاتی که خریده اید، دارد.

در نظر داشته باشید، اتصالات جزو ملزومات تهیه یک سیستم نظارتی است و اگر در خرید آن دقت نداشته باشید، مشکلات زیادی در انتقال داده از دوربین مداربسته به دستگاه به وجود می آید. فروشگاه ایران هایلوک بهترین محصولات در دسته اتصالات به کاربران خود عرضه می کند. با ما در این مقاله همراه باشید.

سیم-آداپتوری-ایران-هایلوک

سیم آداپتوری و BNC پرفروش ترین اتصال در تکنولوژی HD است

سیم آداپتوری اتصال پرفروش تجهیزات نظارتی در تکنولوژی HD است. ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

  • دارای 20 سانتیمتر طول
  • دارای یک فیش نری زرد رنگ
  • دارای جنس مسی

اگر از دوربین مداربسته اچ دی استفاده می کنید، به ازای هر دوربین مداربسته یک عدد سیم آداپتوری نیاز دارید. این محصول با یک سیم دو رنگ به اصطلاح دارای دو قطب مثبت و منفی است. رنگ قرمز سیم به رنگ قرمز کابل ترکیبی متصل می شود که به آن مثبت گفته می شود و رنگ مشکی سیم به رنگ مشکی کابل ترکیبی متصل می شود که به آن منفی می گویند. سر دیگر کابل ترکیبی که دارای فیش نری است، به فیش برق دوربین مداربسته متصل می شود.

BNC اتصال پرفروش دیگر در تکنولوژی HD است که ویژگی های زیر را دارد.

  • باعث افزایش ایمنی انتقال داده ها می شود.
  • نوع پیچی آن دارای کارایی ساده است.

در تکنولوژی HD هر دوربین مداربسته و هر دستگاه یک عدد BNC مورد نیاز است تا کابل را به دوربین مداربسته و دستگاه متصل کند.

بی-ان-سی-پیچی

فیش مادگی یک اتصال کم کاربرد است

به طور معمول در خرید تجهیزات نظارتی، به فیش مادگی نیاز نیست. در مورد خاص به شرح زیر از فیش مادگی استفاده می شود:

  • اگر اتصال سیم آداپتوری نری با دوربین مداربسته به دلیل خرابی فیش دوربین مداربسته میسر نبود

در واقع فیش مادگی یک محصول جایگزین است تا مشکل موجود در دوربین مداربسته را برطرف کند. این محصول دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای 20 سانتیمتر طول
  • دارای یک فیش مادگی مشکی رنگ
  • دارای جنس مسی

اگر از دوربین مداربسته اچ دی استفاده می کنید، به ازای هر دوربین مداربسته که فیش مادگی آن خراب شده باشد، یک عدد فیش مادگی نیاز دارید. این محصول با یک سیم دو رنگ به اصطلاح دارای دو قطب مثبت و منفی است.

فیش-مادگی

محصولات دارای تکنولوژی اچ دی

اگر از محصولات نگرون و نیکسون استفاده می کنید، حتما به BNC و سیم آداپتوری نیاز دارید؛ چرا که تکنولوژی به کاررفته در این محصولات HD است. اتصالات مناسب دوربین مداربسته و دستگاه نگرون و نیکسون نیز همین سیم آداپتوری و BNC است. اگر از محصولات هایلوک و هایک ویژن استفاده می کنید، باید به تکنولوژی محصولی که خریداری کرده اید دقت کنید. تکنولوژی توربو اچ دی در محصولات هایلوک و هایک ویژن مثل محصولات نگرون و نیکسون دارای تکنولوژی HD بوده و به موارد گفته شده نیاز دارد. در صورتی که از تکنولوژی IP محصولات هایلوک و هایک ویژن استفاده می کنید، تنها اتصال مورد نیاز شما، سوکت شبکه خواهد بود.

سوکت شبکه تنها اتصال مورد نیاز در تکنولوژی IP است

اگر از تکنولوژی تحت شبکه یا دیجیتال استفاده می کنید، حتما به سوکت شبکه نیاز دارید. ویژگی این محصول به شرح زیر است:

  • دارای نصب آسان
  • کاهش دهنده احتمال قطعی ارتباط

کارایی این محصول به این شکل است که به ازای هر دوربین مدابسته و هر دستگاه یک سوکت شبکه نیاز است. نحوه کار آن به این شکل است که یک سر آن به پشت دستگاه متصل می شود و از سمت دیگر آن، رشته های رنگی کابل شبکه وارد می شود. برای آشنایی با ترتیب رنگ های ورودی رشته های کابل شبکه، مقاله زیر را مطالعه کنید:

کادر میان تیتر

رنگ سیم های دوربین مدار بسته

کادر میان تیتر

اتصالات-مناسب-دوربین-مداربسته-و-دستگاه

× برای خرید مشاوره بگیرید