دو ساله شدن ایران هایلوک (ویدیو)

دو-ساله-شدن-ایران-هایلوک-ایران-هایلوک

دو ساله شدن ایران هایلوک (ویدیو) در اینستاگرام مجموعه ایران هایلوک با بازخورد مناسبی رو به رو شد. برای مشاهده این پست روی لینک زیر کلیک کنید:

دو روز پیش مصادف با دومین سالگرد تاسیس وبسایت ایران هایلوک، صفحه اینستاگرام این مجموعه نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و ضمن گرامیداشت این روز، پستی مبنی بر فعالیت این مجموعه در طی دو سال گذشته منتشر کرد. این ویدیو در این بخش از این مقاله تقدیم شما می شود:

بررسی ویدیوی دو ساله شدن ایران هایلوک

در این بند از این مقاله می خواهیم مواردی که در ویدیوی بالا به آنها اشاره شده است را مورد بحث و بررسی قرار دهیم:

  • نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک
  • تضمین اصالت کالا و ارسال سریع
  • پیاده سازی پویش شهر هوشمند
  • مرجع اصلی فایلهای به روز رسانی و بزرگترین نهاد آموزشی با بیش از 200 مقاله کاربردی
  • بالاترین درصد تخفیف ویژه همکاران نظارت تصویری سراسر ایران
  • حضور در قلب بازار
  • فروش کالا هم به صورت حضوری هم به صورت غیرحضوری

دو-ساله-شدن-ایران-هایلوک-ایران-هایلوک

نمایندگی محصولات هایک ویژن و هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک با دو سال فعالیت در زمینه تجیزات نظارتی نمایندگی رسمی بهترین محصولات نظارتی و امنیتی است. هایک ویژن که از سال 2016 بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان لقب گرفت، از سال 2018 اقدام به تولید محصولات هایلوک کرد. حال پس از دو ساله شدن ایران هایلوک می توان گفت این مجموعه دارای نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک در کشور است.

تضمین اصالت کالا و ارسال سریع

از زمان تاسیس وبسایت ایران هایلوک در برگه تماس با ما، مجموعه ایران هایلوک تضمین اصالت کالا و ارسال سریع را سرلوحه کار خود قرار داده است. در طی این دو سال همواره با اتکا بر این دو شعار توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر از فروشگاه ایران هایلوک خرید کنید، در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران، بار به دستتان خواهد رسید.

پیاده سازی پویش شهر هوشمند

پویش شهر هوشمند یک پویش جهانی است و بر این اساس باید تمام شهرها مجهز به سیستم نظارت تصویری و امنیتی باشد. از این روز مجموعه ایران هایلوک مشتاقانه از این طرح حمایت می کند و به استقبل هوشمندسازی شهر با تجهیزات نظارتی شامل دوربین مداربسته، دستگاه و متلقات و تجهیزات امنیتی شامل دزدگیر، چشمی و سایر متعلقات به آن است.

مرجع اصلی فایلهای به روز رسانی و بزرگترین نهاد آموزشی با بیش از 200 مقاله کاربردی

دو ساله شدن ایران هایلوک مصادف شده است با انتشار 222 مقاله کاربردی در زمینه تجهیزات نظارتی که این وبسایت را به بزرگترین نهاد آموزشی در زمینه تجهیزات نظارتی تبدیل می کند. فابلهای به روز رسانی هایک ویژن و هایلوک هم که مدتهاست در موتورهای جست و جوگر گوگل در لینک یکم است. از این رو می توان گفت مرجع اصلی فایلهای به روزرسانی کشور فروشگاه و وبسایت ایران هایلوک است.

بالاترین درصد تخفیف ویژه همکاران نظارت تصویری سراسر ایران

حالا پس از دو ساله شدن ایران هایلوک می توان این نکته را یادآور شد که در طول دو سال گذشته، این مجموعه با ارائه بالاترین میزان تخفیف به همکاران نظارت تصویری در سراسر ایران توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود سوق دهد.

حضور در قلب بازار

یکی از نکات مهم این مجموعه پس از فعالیت دو ساله شدن ایران هایلوک این است که فروشگاه ایران هایلوک در قلب بازار در خیابان جمهوری، تقاطع حافظ فعالیت می کند. این برای سایر همکاران یک نکته مهم به شمار می رود که می توانند در سریعترین زمان در کمترین مسافت طی شده به فروشگاه ایران هایلوک برسند و محصولات مورد نظر را خریداری کنند.

فروش کالا هم به صورت حضوری هم به صورت غیرحضوری

هرچند فروش در قلب بازار برای همکاران شاغل در بازار یک مزیت به شمار می رود اما این فروشگاه با اتکا بر فروش حضوری و غیر حضوری، کار را برای مشتریان خود آسان می کند.

امیدواریم این مقاله با عنوان دو ساله شدن ایران هایلوک (ویدیو) مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید