دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 جدیدترین محصول فروشگاه

دوربین-مداربسته-ahd-نیکسون-nx-620

دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 جدیدترین محصول فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود. این دوربین مداربسته در زمستان سال 1400 در لیست محصولات فروشگاه ایران هایلوک قرار گرفته است. این دوربین مداربسته جزو محصولات AHD از برند نیکسون به شمار می رود و در آغاز سال 2022 میلادی وارد بازار ایران شده است. این محصول از طریق فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران به فروش می رسد. ایران هایلوک فروشنده محصولات برند داهوا نیز هست و واردکننده انحصاری برند نگرون به شمار می رود.

تمام مشتریان گرامی می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه، برای ثبت سفارش خود اقدام کنند یا به صورت غیرحضوری از طریق خرید اینترنتی وبسایت یا تماس های تلفنی سفارش بگذارند.

معرفی-دوربین-مدار-بسته-نیکسون-nx620

برند نیکسون

اگر قصد تهیه یک تجهیزات اقتصادی و مقرون به صرفه را دارید، به شما محصولات برند نیکسون پیشنهاد می شود. این برند که از 4 سال پیش در ایران عرضه می شد، سال گذشته به دلیل اتمام موجودی، فعالیتش در ایران به پایان رسید اما با فرا رسیدن سال 2022 میلادی، بار دیگر نیکسون با یک محصول جدید و پارتنامبر جدید به بازار آمده است. این برند ساخت کشور چین است و کار اسمبل آن در ایران انجام می شود.

در حال حاضر دوربین مداربسته NX-620 به عنوان یک دوربین مداربسته بولت عرضه می شود و طی روزهای آتی دوربین مداربسته دام از همین برند هم عرضه خواهد شد. کاربران گرامی از طریق همین وبسایت می توانند کار را دنبال کنند و اخبار را پیگیری بفرمایند.

نیکسون

دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620

همانطور که گفته شد در ابتدای سال میلادی جاری، فروشگاه ایران هایلوک اقدام به واردات مجدد برند نیکسون کرد که به عنوان اولین محصول این برند از نسل جدید، دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 به چشم نمی خورد که به تازگی وارد بازار ایران شده است و با یک سال گارانتی فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد. این دوربین مداربسته نسل جدید محصولات نیکسون با برد فولهان است. این دوربین مداربسته از طریق فروشگاه ایران هایلوک نماینده رسمی محصولات هایک ویژن و واردکننده انحصاری برند نیکسون در ایران به فروش می رسد. برای مشاهده این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

nx-620

ویژگی های جدیدترین دوربین مداربسته AHD نیکسون

این محصول به عنوان جدیدترین محصول در فروشگاه ایران هایلوک دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای تکنولوژی AHD(آنالوگ)
  • دوربین مداربسته AHD با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل
  • سازگار با تمام دستگاه های DVR هایلوک و هایک ویژن و داهوا که توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی را دارند
  • دارای دید در شب به وسعت 20 مترمربع
  • دارای بدنه مقاوم و تمام فلزی
  • بهره مندی از قابلیت IP66
معرفی دوربین مداربسته AHD نیکسون

در این بند می خواهیم این دوربین مداربسته را برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی خاصی با تجهیزات نظارتی ندارند، معرفی کنیم. نشانه های این محصول به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته NX-620 یک دوربین مداربسته AHD است که با تمام دستگاه های DVR ست می شود.
  • دوربین مداربسته AHD مدل NX-620 یک دوربین مداربسته تولید کشور چین دارای برند نیکسون است. نیکسون ساخت کشور چین و اسمبل ایران است.
  • دوربین مداربسته AHD نیکسون مدل NX-620 دارای تکنولوژی آنالوگ است.
  • دوربین مداربسته AHD نیکسون با تکنولوژی آنالوگ مدل NX-620 دارای 2 مگاپیکسل وضوح تصویر است.
  • دوربین مداربسته AHD نیکسون 2 مگاپیکسل با ماهیت آنالوگ مدل NX-620 با تمام دستگاه های DVR هایلوک و هایک ویژن و داهوا ست می شود.
پشتیبانی پس از فروش ایران هایلوک

تمام محصولات برند نیکسون توسط واردکننده انحصاری این برند به مدت 12 ماه گارانتی می شوند. تمام مشتریان اعم از کاربران گرامی و همکاران محترم می توانند تمام این محصولات موجود در فروشگاه ایران هایلوک را با گارانتی اصلی و به مدت یک سال تمام، خریداری کنند. مجموعه ایران هایلوک ارسال سریع با ضمانت اصالت کالا را در دستور کار خود قرار داده است. دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 جدیدترین محصول فروشگاه ایران هایلوک است و این کالا هم مثل مابقی کالاهای موجود در فروشگاه با ضمانت پس از فروش قوی عرضه می شود.

قیمت محصول

در جدیدترین قیمتگذاری فروشگاه ایران هایلوک، دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 با قیمت 4,440,000 ریال قرار گرفته که با تخفیف ویژه در وبسایت ایران هایلوک، این محصول به مبلغ 3,550,000 ریال به فروش می رسد. برای اطلاع از تخفیف ویژه همکاری و خرید در حجم بالا می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66735544
  • 09901220030

همچنین پیام رسان واتس اپ مجموعه ایران هایلوک با شماره 09901220030 فعال بوده و در ساعات کاری از 10 صبح تا 19 پاسخگوی همیشگی شما خواهد بود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان دوربین مداربسته AHD نیکسون NX-620 جدیدترین محصول فروشگاه لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید