دوربین مداربسته هایک ویژن را از ایران هایلوک بخرید

دوربین مداربسته هایک ویژن را از ایران هایلوک بخرید. در تابستان سال 1400 کاربران وبسایت ایران هایلوک می توانند محصولات هایک ویژن را با تخفیف استثنایی خریداری کنند. از سال گذشته یک امکان در صفحه نخست وبسایت فروشگاه ایران هایلوک قرار گرفته است که آن قابلیت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از طریق یک میانبر است. در این میانبر شما نیازی به ورود به بخش فروشگاه وبسایت ندارید و از صفحه نخست وبسایت می توانید خرید خود را نهایی کنید.

دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-iranhilook

بیست درصد تخفیف ویژه کاربران وبسایت

از ماه گذشته در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک درصد تخفیف محصولات هایک ویژن اعم از دوربین مداربسته و دستگاه از 12 درصد به 20 درصد افزایش پیدا کرده است. این درصد تخفیف برای تمام مراجعه کنندگان وبسایت ایران هایلوک فعال است و برای بهره مندی از آن لزومی به عضویت در وبسایت نیست.

این درصد تخفیف برای خرید بار نخست تا سقف یک میلیون تومان فراهم است و برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از دفعات بعدی باید از کد تخفیفی که از سوی کارشناسان فروشگاه ایران هایلوک در اختیار شما قرار می گیرد، استفاده کنید تا خرید شما مشمول میزان تخفیف بیشتری شود.

میانبر خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

میانبر خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به تازگی دستخوش تغییر شده است و محصولات آن نسبت به آنچه که قبلا بود عوض شده است. این میانبر مختص کالاهای مهم در فروشگاه ایران هایلوک است و برای راحتی کاربران در این بخش قرار گرفته است و قابل خرید برای کاربران است. در این میانبر تمامی محصولات قرار گرفته شرکت هایک ویژن، معتبرترین سازنده تجهیزات نظارتی در جهان به شرح زیر است:

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

در این مقاله به بررسی و معرفی کالاهای فوق خواهیم پرداخت:

DS-2CE16D3T-I3F

این دوربین مداربسته هایک ویژن جزو جدیدترین محصولات این برند است که از قابلیت ویژه WDR بهره می برد. این دوربین مداربسته بولت با مقاومت بسیار بالا و دید در شب وسیع با قیمت مناسب برای فضای بیرونی و خوانش پلاک خودرو در حالت ایستا در شب کاربرد دارد. این دوربین مداربسته هایک ویژن دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است.

DS-2CE56H0T-ITMF

این دوربین مداربسته هایک ویژن جزو قدیم ترین محصولات این برند است که دارای قابلیت ویژه ای نیستند و به شکل دام برای فضای داخلی کاربرد دارد. وضوح 5 مگاپیکسلی این دوربین مداربسته جزو باکیفیت ترین وضوح های تصویر در میان تمام محصولات نظارت تصویری به شمار می رود. دید در شب این دوربین مداربسته 20 متر است. این دوربین مداربسته هایک ویژن با دستگاه های سری U ست می شود.

DS-2CE76D0T-ITPF

این دوربین مداربسته جزو جدیدترین کالاهای شرکت هایک ویژن است و آنها که از گذشته در این بازار بودند، خوب می دانند که این محصول از سال 2020 به قبل در بازار نبود. در فروشگاه ایران هایلوک این محصول عرضه می شود و ارزنترین دوربین مداربسته هایک ویژن حال حاضر به شمار می رود. این دوربین مداربسته دام TURBO HD با وضوح 2 مگاپیکسل و بدنه پلاستیکی است و برای استفاده در فضای داخل یک گزینه ایدئال است.

DS-2CD2423G0-IW

بهترین دوربینهای مداربسته بی سیم هایک ویژن سری محصولات 24 است که در دو وضوح 2 مگاپیکسل و 4 مگاپیکسل عرضه می شود. این دوربین مداربسته کیوب 2 مگاپیکسلی بدون نیاز به دستگاه NVR در بستر شبکه با استفاده از قابلیت وای فای کار می کند و تصویر را روی گوشی تلفن همراه به شما تحویل می دهد.

DS-2CD2T43G0-I5

بهترین دوربین مداربسته IP از جمله محصولات متداول و غیرپروژه ای هایک ویژن، این مدل دوربین مداربسته با کیس بزرگ و وضوح تصویر 4 مگاپسکسل و دید در شب 50 متر مربع است. این دوربین مداربسته به عنوان یک دوربین مداربسته با قابلیت WDR برای خوانش پلاک در شب یک مورد ایدئال محسوب می شود. این محصول جزو گران قیمت ترین دوربین های مداربسته در سطح بازار تجهیزات نظارتی محسوب می شود.

DS-2CE56D8T-ITME

دوربین مداربسته دام بدنه فلزی با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و دارای قابلیت WDR و PoC همین مدل دوربین مداربسته است که آخرین روزهای موجودی خود را سپری می کند. تولید این سری محصولات در شرکت هایک ویژن متوقف شده است و از آن در فروشگاه ایران هایلوک فقط 2 عدد باقی مانده است.

× برای خرید مشاوره بگیرید