دوربین مداربسته هایک ویژن IK10

دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-ik10

دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 بیشتر در دوربینهای مداربسته پروژه ای این برند یافت می شود اما برای آشنایی با این قابلیت در این مقاله با ما همراه باشید. سال گذشته همین موقع این مفهوم فیزیکی به طور کامل شرح داده شد و بیان کردیم که این قابلیت از طریق فرمول قابل محاسبه است. IK10 به طور مستقیم به مقاومت دوربین مداربسته مرتبط است و در کنار قابلیت IP65، IP66 و IP67 یک معیار برای سنجش استحکام دوربین مداربسته است.

استحکام دوربین مداربسته هایک ویژن IK10

استحکام دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 در واقع یک قابلیت ضدضربگی است که توان سالم ماندن برابر فشار و اصابت جسم خارجی را دارد. حال می خواهیم در این بند اشاره کنیم مقاومت IK10 توان تا چه میزان ژول را تحمل می کند.

  • 20 ژول انرژی

همانطور که اشاره کردیم این یک قابلیت ویژه به عنوان مقاومت بسیار بالا مطرح است و از طریق فرمولهای زیر قابل محاسبه است:

بر اساس این دو فرمول بالا دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 می تواند تا 20 ژول انرژی را تحمل کند یعنی به طور مثال اگر یک جسم یک کیلوگرمی را از فاصله 2 متری رها کنیم روی دوربین مداربسته هایک ویژن IK10، این محصول آسیب نخواهد دید. (1x10x2) حال اگر از همین فاصله یک جسم سنگین تر را رها کنیم، دوربین مداربسته دیگر در امان نخواهد بود.

انرژی-گرانشی

افزون بر آنچه گفته شد، یک مثال دیگر از فرمول دیگر می زنیم تا این موضوع برایتان مشخص تر شود. تصور کنید یک چکش دو کیلوگرمی را با سرعت 4 و نیم متر بر ثانیه به دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 بزنیم، باز هم این دوربین مداربسته سالم خواهد ماند. (½2×4.52) حال اگر همین چکش را با سرعت بیشتری به دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 بزنیم، این دوربین مداربسته آسیب خواهد دید.

انرژی-جنبشی

معرفی دوربینهای مداربسته هایک ویژن IK10

حال که با قابلیت IK10 بیشتر آشنا شدید، می خواهیم در بند به معرفی محصولاتی بپردازیم که این قابلیت را دارند. شرکت هایک ویژن و محصولات این برند تنها برندی به شمار می آید که در فروشگاه ایران هایلوک دوربین مداربسته با این مقاومت عرضه می کند.

به طور کلی دوربینهای مداربسته تحت شبکه دام وندال که لنز دوربین مداربسته داخل حباب است، از مقاومت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردار است. در فروشگاه ایران هایلوک موارد زیر با این قابلیت در دسترس هستند:

وندال

کاربرد دوربین های مداربسته با قابلیت IK10

همانطور که می دانید هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته در سطح جهان است و توان مقاومت بسیار بالا را دارد. اگر می خواهید یک دوربین ضرضربه داشته باشید، قطعا معیار انتخاب خود را باید برند هایک ویژن قرار دهید. داشتن یک دوربین مداربسته با قابلیت IK10 به این کمک می کند که اگر سارق قصد تخریب دوربین مداربسته را داشته باشد، در این امر ناکام خواهد بود.

در فروشگاه ایران هایلوک دوربین های مداربسته پروژه ای هایک ویژن از این قابلیت بهره می برند اما موارد زیر هم هستند که پروژه ای نیستند اما از این قابلیت بهره می برند. این محصولات به سری 26 و 27 تحت شبکه هایک ویژن اطلاق می شود.

برند هایک ویژن دوربین مداربسته HD-TVI دام وندال 5 مگاپیکسلی را هم با این مقاومت عرضه می کند.

دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-ik10-iranhilook

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

فروشگاه ایران هایلوک مقالات آموزشی خود را برای مشتریان گرامی و آشنایی بیشتر آنها با مفاهیم موجود در دوربین مداربسته عرضه می کند. با این اوصاف اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم این مقاله آموزشی با عنوان دوربین مداربسته هایک ویژن IK10 مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید