دوربین مداربسته صدادار (با قابلیت اتصال برد صدا)

دوربین-مداربسته-صدادار

دوربین مداربسته صدادار (با قابلیت اتصال برد صدا) در فروشگاه ایران هایلوک به چند دسته تقسیم می شود. در این مقاله اشاره به تقسیم بندی آن می پردازیم. در این بند تقسیم بندی دوربین مداربسته صدادار به شما نشان داده می شود:

  • دوربین مداربسته دام هایک ویژن IP با لنز ثابت (سری 21 )
  • دوربین مداربسته دام و بولت هایک ویژن IP با لنز متغیر ( سری IZS )
  • دوربین مداربسته کیوب هایک ویژن IP ( سری 24 )
  • دوربین مداربسته مینی دام هایک ویژن IP ( سری 25 )
  • دوربین مداربسته فیش آی IP ( سری 29 )

فقط در برند هایک ویژن دنبال دوربین مداربسته صدادار باشید

نکته ای که در فروشگاه ایران هایلوک وجود دارد این است که فقط و فقط محصولات هایک ویژن ( برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان ) است که دارای خروجی اتصال برد صدا هستند و اگر قصد خرید برند هایلوک ، نگرون یا نیکسون را دارید، باید قید قابلیت ضبط صدا توسط دوربین مداربسته را بزنید. مگر آنکه بخواهید از طریق دستگاه یک برد صدا وصل کنید و صدای محیط را دریافت کنید و الا هیچ قابلیتی برای ضبط صدا توسط دوربین مداربسته در برندهای دیگر به جز هایک ویژن تعبیه نشده است.

فقط در تکنولوژی IP دنبال دوربین مداربسته صدادار باشید

در نظر داشته باشید قابلیت اتصال برد صدا به دوربین مداربسته فقط در تکنولوژی IP هایک ویژن یافت می شود. در هیچ کدام یک از محصولات HD هایک ویژن این ویژگی در نظر گرفته نشده است و تنها راه ضبط صدای محیط در این تکنولوژی استفاده از برد صدا در دستگاه DVR است. دستگاه های هایک ویژن همگی دارای یک عدد خروجی برد صدا هستند به جز دستگاه های سری U و سری T که هر کدام 4 خروجی صدا دارند.

سری 21

دوربین مداربسته هایک ویژن به چند سری تقسیم می شود. وقتی سخن از سری 21 به میان می آید باید در نظر داشته باشید که این دوربین های مداربسته دارای ویژگی های قطعی زیر هستند:

  • دوربین مداربسته دام
  • دوربین مداربسته با لنز ثابت

حال دوربین مداربسته لنز دام با لنز ثابت اگر در انتهای پارتنامبر خود حرف S داشته باشد، قطعا از خروجی صدا بهره می برد. محصولات صدادار هایک ویژن از این سری به شرح زیر معرفی می شود:

*دوربین های مداربسته بالا به ترتیب 4، 6 و 8 مگاپیکسل وضوح تصویر دارند.

*هیچ دوربین مداربسته بولتی که لنز ثابت داشته باشد از قابلیت ضبط صدا برخوردار نیست.

سری21

سری IZS

از آنجا که از عنوان IZS مشخص است، دوربین های مداربسته با این پسوند دارای لنز متغیر و صدادار هستند. این دوربین های مداربسته اصطلاحا موتورایز هستند و لنز آنها با فاصله کانونی 2.8 به 12 از طریق دستگاه به صورت اپتیکال تغییر می کند. زاویه دید در این محصولات از 90 تا 30 درجه متفاوت است. محصولات صدادار هایک ویژن از این سری به شرح زیر معرفی می شود:

*دوربین های مداربسته بالا به ترتیب بولت و دام هستند.

*هر دو دوربین بالا دارای وضوح تصویر 4 مگاپیکسل هستند.

26izs

27izs

سری 24، 25 و 29

به طور کلی دوربین مداربسته عموما دام یا بولت است. در غیر این صورت چند مدل دوربین مداربسته دیگر هم موجود است که خیلی متداول نیستند اما طرفداران خاص خودشان را دارند. این محصولات به شرح زیر تفکیک می شوند.

  • دوربین مداربسته کیوب
  • دوربین مداربسته مینی دام
  • دوربین مداربسته فیش آی

دوربین مداربسته کیوب

یکی از محصولات پرطرفدار و جذاب برای کاربران است. این دوربین مداربسته با قابلیت اتصال وای فای تنها محصولی است که از این ویژگی برخوردار است. برای استفاده از این دوربین های مداربسته نیازی به دستگاه NVR نیست و می توانید مستقیما از طریق نرم افزار iVMS تمام وقایع را بر روی گوشی تلفن همراه خود یا لپ تاپ در هر کجا و هر مسافتی که با دوربین مداربسته فاصله دارید، رصد کنید. فقط در نظر داشته باشید برای این کار باید حتما اینترنت خود را به IP استاتیک تغییر بدهید. نمونه های دوربین مداربسته کیوب به شرح زیر است:

*دوربین های مداربسته بالا به ترتیب 2 و 4 مگاپیکسل است.

*دوربین های مداربسته بالا دارای صدای دو طرفه هستند و نیازی به اتصال برد صدای جداگانه ندارند. می توانید از طریق وای فای هم با محیط مکالمه کنید هم صدای محیط را بشنوید.

سری24

دوربین مداربسته مینی دام

کوچکترین دوربین مداربسته از لحاظ ابعاد، دوربین مداربسته مینی دام است. این محصولات دارای قابلیت وای فای نیستند اما مثل دوربین های مداربسته کیوب از قابلیت میکروفون سرخود بهره می برند. برای آنکه صدای محیط را ضبط کنید، می توانید از این محصولات بهره ببرید. این محصولات به شرح زیر هستند:

*هر دو دوربین مداربسته بالا دارای وضوح تصویر 4 مگاپیکسل هستند.

هایک-ویژن-مینی-دام

دوربین مداربسته فیش آی

تنها دوربین مداربسته ای که زاویه 360 درجه را به صورت پاناروما به کاربر ارائه می کند، دوربین مداربسته فیش آی است که شبیه به یک بشقاب بوده و معمولا به زیر سقف نصب می شود. این محصول هم دارای قابلیت وای فای نیست اما مثل دوربین های مداربسته کیوب و مینی دام از قابلیت میکروفون سرخود بهره می برد. برای آنکه صدای محیط را ضبط کنید، می توانید از این محصول بهره ببرید. این محصول به شرح زیر است:

*این دوربین مداربسته از وضوح تصویر 5 مگاپیکسل بهره می برد.

fisheye-هایک-ویژن

امیدواریم این مقاله آموزشی در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک کاربردی بوده باشد و بتواند به سوالات شما کاربران گرامی پاسخ داده باشد. در صورت بروز هرگونه سول می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66735544
  • 09901220030

1 دیدگاه برای “دوربین مداربسته صدادار (با قابلیت اتصال برد صدا)

  1. اشتراک‌ها: آموزش اتصال برد صدا به دوربین مداربسته تحت شبکه - سایت ایران هایلوک

دیدگاه‌ها بسته شده است.

× برای خرید مشاوره بگیرید