خوشامدگویی ایران هایلوک به کاربران خود از طریق ایمیل

خوشامدگویی-ایران-هایلوک

خوشامدگویی ایران هایلوک (نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران) به کاربران خود از طریق ایمیل قابلیتی است که از سال گذشته در این وبسایت فراهم شده و در سال جدید به روزرسانی شده است. آنچه که به عنوان به روزرسانی ایمیل خوشامدگویی وبسایت ایران هایلوک مطرح است، تصویری است که به اینباکس کاربران تازه ثبت نامی فرستاده می شود.

سال گذشته تصویر ایمیل خوشامدگویی ایران هایلوک به شرح زیر بود:

خوشامدگویی-ایران-هایلوک-پارسال

سال 1399 به تمام کاربران وبسایت ایران هایلوک به محض ثبت نام چنین ایمیلی حاوی این عکس و متن زیر ارسال می شد:

  • کاربر گرامیورود شما را به جمع مشتریان ایران هایلوک تبریک می گوییم.شما از هم اکنون، پس از ورود با نام کاربری و رمز عبور خود، از تخفیف ویژه سایت برخوردار خواهید شد.

    مدیریت سایت ایران هایلوک

در سال جدید این متن داخل عکس قرار داده شده است و دیگر هیچ متنی خارج از تصویر برای کاربر ارسال نخواهد شد.

خوشامدگویی ایران هایلوک سال 1400

پس از آنکه وارد وبسایت ایران هایلوک شدید و ثبت نام خود را کامل کردید، بلافاصله ایمیل خود را چک کنید. در سال 1400 عکس زیر برای شما ایمیل می شود. فرقی نمی کند از طریق کدام هاست ایمیل ساخته اید، فروشگاه ایران هایلوک برای همه کاربران ایمیل ارسال می کند.

خوشامدگویی-ایران-هایلوک

عضویت در وبسایت ایران هایلوک

برای عضویت در وبسایت ایران هایلوک باید وارد این سایت شده و در پایین وبسایت با تصویر زیر رو به خواهید شد:

Capture

با کلیک روی دکمه عضویت می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید:

ثبت-نام

مواردی که هنگام ثبت نام به آن نیاز دارید به شرح زیر است:

  • نام کاربری آنچه که وبسایت ایران هایلوک شما را می شناسد است و از اهمیت بالایی برخوردار نیست. این نام کاربری می تواند منحصر به فرد نباشد یا ایمیل خودتان باشد.
  • ایمیل مهمترین بخش ثبت نام در وبسایت ایران هایلوک است.
  • رمز عبور هم آن چیزی است که هنگام ورود از دفعات بعد باید به همراه ایمیل خود از آن استفاده کنید.
  • شماره تماس هم الزامی است. برای ثبت نام حتما شماره تماس خود را بنویسید تا اگر تخفیفات ویژه کاربران برای شما ارسال شد، از طریق تماس تلفنی باشد.

دلیل خوشامدگویی ایران هایلوک

خوشامدگویی ایران هایلوک به کاربران خود به دلیل جلب رضایت آنها و ایجاد صمیمیت بین کاربران است و اینکه اگر روزی فراموش کردید در وبسایت ما ثبت نام کرده اید، ایمیل خود را چک کرده و آن را بیابید. از همین جا به تمام کاربران وبسایت ایران هایلوک توصیه می کنیم حتما به تصویر ارسالی توجه کنید و هرچه به جز این تصویر به عنوان خوشامدگویی ایران هایلوک برایتان ارسال شد، مراتب را به ما اطلاع دهید:

  • 02166735544 و 09901220030 راه های تماس و ارتباط میان کاربران و کارشناسان ایران هایلوک است.

تمام اجزای ایمیل خود را چک کنید

ممکن است بعضی از هاستها به دلایل امنیتی آنچه که برای نخستین بار برایشان ارسال می شود و از طریق هاست دیگر ارسال می شود را به اسپم منتقل کند. به طور مثال اگر شما از سایت گوگل اقدام به ساخت ایمیل کنید، هاست گوگل با هاست وبسایت ایرن هایلوک متفاوت است، به این دلیل ممکن است هاست جیمیل ایمیلی که از سوی وبسایت ایران هایلوک فرستاده می شود را به اسپم منتقل کند.

اگر با این شرایط رو به رو شدید خواهشمند است ایمیل خوشامدگویی ایران هایلوک را از حالت اسپم خارج کرده تا ایمیل به اینباکس شما منتقل شود.

567 روز فعالیت

اکنون که این مقاله نوشته می شود، وبسایت فروشگاه ایران هایلوک دارای 567 روز فعالیت و 252 نفر عضو است. امید است سال آینده همین موقع تعداد روزهای فعالیت وبسایت فروشگاه ایران هایلوک با تعداد اعضای آن برابر شود.

در پایان این مقاله با عنوان خوشامدگویی ایران هایلوک به کاربران خود از طریق ایمیل از حضور یکایک شما عزیزان و سروران گرامی کمال قدردانی و تشکر را داریم.

× برای خرید مشاوره بگیرید