حذف نمونه کارها از صفحه نخست

حذف-نمونه-کارها-از-صفحه-نخست

حذف نمونه کارها از صفحه نخست در دستور کار ادمین وبسایت ایران هایلوک در پی ایجاد تغییرات عمده اخیر در وبسایت رخ داد. چندی پیش به واسطه ایجاد یک سری تغییرات در صفحه وبسایت ایران هایلوک، ادمین این وبسایت تصمیم گرفت 4 نمونه کار را از صفحه نخست برداشت. این صفحات از برگه های پربازدید وبسایت ایران هایلوک بود اما بنا به دلایلی که سنخیتی با تغییرات ایجاد شده وجود نداشت، تصمیم بر این شد که این نمونه کارها حذف شود.

نمونه کارهای ایران هایلوک صفحات زیر بودند که حذف شدند اما برای دسترسی کاربران به آنها، لینک این نمونه کارها را در این مقاله قرار می دهیم:

حذف-نمونه-کارها-از-صفحه-نخست-iranhilook

دلیل حذف نمونه کارها از صفحه نخست

مهمترین دلیلی که می توان از آن به عنوان حذف نمونه کارها از صفحه نخست اشاره کرد، ورود محصولات داهوا به وبسایت ایران هایلوک و توقف تولید محصولات نگرون و نیکسون بود.

همانطور که می بینید در نمونه کارهای صفحه نخست وبسایت ایران هایلوک این 4 برند وجود داشت:

  • هایلوک
  • هایک ویژن
  • نگرون
  • نیکسون

هایلوک

همانطور که از نام وبسایت ما مشخص است، هایلوک مهمترین محصول ایران هایلوک است و عمده تمرکز این وبسایت عرضه هرچه بهتر محصولات هایلوک است. از 800 روز پیش که وبسایت ایران هایلوک تاسیس شد، هایلوک به عنوان مهمترین برند این مجموعه مورد توجه قرار گرفته بود و در بخش نمونه کارها به عنوان نخستین برند نوشته شده بود که بعدها حذف نمونه کارها از صفحه نخست در دستور کار قرار گرفت.

هایلوک زیرمجموعه هایک ویژن، بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است.

هایک ویژن

همانطور که در بند بالای این مقاله با عنوان حذف نمونه کارها از صفحه نخست به آن اشاره شد، هایک ویژن، بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است. این برند تولید کشور چین در حال حاضر بهترین و پرفروشترین محصول وبسایت ایران هایلوک است. این برند قدرتمند از سال 2016 توانسته عنوان برترین تولیدکننده جهان را با خود به یدک بکشد. احتمالا سال 2021 هم این عنوان به هایک ویژن برای باز ششم اعطا خواهد شد.

هایک ویژن از سال 2001 تاسیس شد و از سال 2018 با هدف تسخیر بازار محصولات اقتصادی برند هایلوک را روانه بازار کرد.

نگرون

نگرون با شعار نام و نشان درخشان یکی از خوشنام ترین محصولات AHD در ایران بود که از سال 2014 تولید شد و در سال 2021 کار تولید خود را به پایان رساند. در حال حاضر هیچ محصولی از برند نگرون در بازار تجهیزات نظارتی عرضه نمی شود و موقتا به پایان تولیدات خود رسیده است. شاید در ادامه دوباره کار تولیدات این برند از سر گرفته شود اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه آن وجود ندارد. این یکی دیگر از دلایل حذف نمونه کارها از صفحه نخست وبسایت ایران هایلوک به شمار می رود.

نگرون یک برند جهانی نیست و خارج از ایران هیچ کسی آن را نمی شناسد. کارهای ثبت این برند فقط در ایران انجام شده است و با وجود آنکه تمام قطعات آن تولید کشور چین است اما یک برند ایرانی به شمار می رفت. شاید در آینده نزدیک این برند به صورت مونتاژ ایران با قطعات چینی بار دیگر روانه بازار شود.

نیکسون

ارزانترین دوربین مداربسته در وبسایت ایران هایلوک، برند نیکسون بود که فقط شامل دوربین مداربسته می شد و برخلاف سه برند بالا هیچ دستگاه ضبط و پخشی با این برند روانه بازار نمی شد. این محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی دارای طرفداران زیادی بود اما به دلیل تمرکز بالا روی فروش محصولات هایک ویژن و هایلوک، نیکسون هم مانند نگرون به توقف تولید خود رسید و در پی آن شاهد حذف نمونه کارها از صفحه نخست بودیم.

داهوا

داهوا-نمونه-کار

جدیدترین برندی که در وبسایت ایران هایلوک قرار گرفته و به فروش می رسد، برند داهوا است. این برند که پس از هایک ویژن در رتبه دوم تجهیزات نظارتی قرار گرفته است در حال حاضر به صورت جزئی در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد. پس از حذف نمونه کارها از صفحه نخست، در وبسایت ایران هایلوک محصولات داهوا قرار گرفته است.

در آینده نزدیک این محصولات با گارانتی جدید و قیمتهای به روز برای فروش خدمت کاربران گرامی عرضه خواهد شد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان حذف نمونه کارها از صفحه نخست لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید