جدیدترین محصولات هایلوک ژوئن 2020

جدیدترین-محصولات-هایلوک-ژوئن-2020

جدیدترین محصولات هایلوک ژوئن 2020 وارد بازار ایران شد. از ابتدای سال 99 دو بار لیست قیمت محصولات هایلوک تغییر کرد و فروشگاه ایران هایلوک به عنوان یک مرجع اصلی در بازار سیستم های امنیتی، تمام نیاز کاربران را با توجه به موجودی خود تامین خواهد کرد و تمام اجناس از لیست قیمت جدید به فروش می رسد. کاربران و همکاران گرامی می توانند در فروشگاه ایران هایلوک از طریق وبسایت، خرید خود را ثبت و در سریعترین زمان ممکن آن را دریافت کنند. در نظر داشته باشید برای بهره مندی از تخفیف ویژه برای خرید جدیدترین محصولات هایلوک ( ژوئن 2020 ) باید حتما عضو وبسایت باشید. لینک عضویت در وبسایت در اختیار شما قرار داده می شود:

برای بهره مندی از کدهای تخفیفی و طرح های تشویقی وبسایت ایران هایلوک روی لینک زیر کلیک کنید:

ارتباط های دیگر با فروشگاه

مراجعه حضوری به فروشگاه به نشانی جمهوری، پاشاژ نادری یکی از مهمترین راه های ارتباطی است. مزیت مراجعه حضوری، این است که کاربر می تواند کالاها را از نزدیک ببیند و با نوع کار با محصول آشنا شود، همچنین می تواند نمونه تصویر محصول را هم ببیند. شماره تماس 09901220030 در پیام رسان واتس اپ هم راه دیگری است که از سوی کاربران با استقبال مواجه شده است و مهمترین راه ارتباطی به شمار می رود؛ چرا که از هر کجای کشور می توانید با این شماره به سادگی در ایتباط باشید. شماره تلفن ثابت 02166735544 هم راه دیگری است که کاربران از آن طریق می توانند با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشند.

هایلوک جای خود را در بازار تجهیزات نظارتی باز کرده است

هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی و سیستم های امنیتی را تولید می کند. هایلوک مدل اقتصادی برند هایک ویژن است که با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد. در سال 2020 برند هایلوک جای خود را در میان انتخاب مشتریان باز کرده است. برند هایلوک دارای دو سری محصولات دوربین مداربسته و دستگاه با دو تکنولوژی HD و IP است.

جدیدترین محصولات هایلوک ژوئن 2020 (دستگاه)

در انتهای خردادماه سال جاری دو دستگاه جدید وارد بازار ایران شده است و از طریق نمایندگی اصلی هایلوک در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد. این دو دستگاه را از طریق لینکهای زیر مشاهده کنید:

جدیدترین-محصولات-هایلوک-ژوئن-2020-iranhilook

ویژگی جدیدترین دستگاه های هایلوک

دو دستگاه از سری محصولات هایلوک با تکنولوژی تحت شبکه با پارتنامبر MH-D وارد بازار ایران شده است که دارای 4 و 8 کانال تصویر هستند. هر دو دستگاه NVR دارای ویژگی PoE هستند و ویژگی های مشترکی دارند که آنها را به شرح زیر معرفی می کنیم:

  • دارای تکنولوژی IP
  • دارای پهنای باند خروجی 60 مگابیت بر ثانیه
  • دارای جنس فلز و ابعاد متوسط
  • سازگار با تمام دوربین های مداربسته هایلوک و هایک ویژن
  • بهره مندی از قابلیت اتصال تک هارد تا سقف 6 ترابایت
  • بدون کانال صدا
  • دارای PoE و تامین برق مورد نیاز دوربین مداربسته از طریق خود دستگاه
  • بهره مندی از فرمت ضبط +H265

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان جدیدترین محصولات هایلوک ژوئن 2020 استفاده کافی را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید