ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی به پایان می رسد؟

ثبات-7ماهه-قیمت-تجهیزات-نظارتی

ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی به پایان می رسد؟ سوالی که این روزها در بازار تجهیزات نظارتی بسیار متداول است، این است که ثبات قیمت ادامه دارد یا نه. پیش از آنکه مشاغل به تعطیلات 10 روزه انتهای فروردین ماه سال 1400 بروند، زمزمه های تغییر قیمت از سوی شرکت پارس ارتباط افزار به گوش می رسید تا پس از 6 ماه لیست را عوض کند که این اتفاق با تعطیلی مشاغل عملی نشد و پیشبینی می شود تا اردیبهشت ماه این ثبات ادامه داشته باشد.

اگر در اردیبهشت ماه سال 1400 لیست قیمت محصولات هایک ویژن تغییر کند ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی به پایان می رسد که در نوع خودش قابل توجه است. از مهرماه سال گذشته که در عرض 10 روز دوبار لیست عوض شد و قیمتها بالا رفت، دیگر هیچ تغییری در قیمتها رخ نداد تا اینکه به نظر می رسد در سال 1400 در اولین فرصت این اتفاق رخ دهد.

در این 7 ماه محصولات زیادی به بازار عرضه شد که برای نخستین بار وارد بازار ایران شده اند اما مابقی قیمتها بدون تغییر باقی ماندند. برای مشاهده محصولات تازه در جدیدترین لیست قیمت که در نوروز سال 1400 منتشر شد، روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبات-7ماهه-قیمت-تجهیزات-نظارتی-iranhilook

ثبات 7 ماهه قیمت دلار

در کشور ما تورم یک موضوع است، قیمت دلار هم موضوع دیگر. هر ساله در کشور با عوض شدن سال یک نکته ای به چشم دیده می شود به عنوان تورم که گاهی اوقات لجام گسیخته هم می شود. قیمت دلار اما جدا از تغییرات سال و عید، موضوعی است که وقت و بی وقت گریبان اقتصاد کشور را می گیرد و در هر زمان که تغییر کند، بقیه اجناس هم مطابق آن تغییر خواهند کرد؛ البته که این تغییرات بیشتر به سمت گران شدن سنگینی می کند.

حال که 7 ماه از ثبات قیمت دلار می گذرد، به نظر می رسد ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی به پایان برسد و پس از 7 ماه تغییر نکردن، با توجه به تغییر سال، تورم از پیش تعیین شده، گریبان قیمتها را بگیرد و پس از ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی در اردیبهشت ماه شاهد بالا رفتن قیمتها هم باشیم.

قیمت-دلار

ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی تا اردیبهشت ماه

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، قیمت محصولات هایک ویژن در نیمه دوم فروردین ماه تغییر کرد اما رسانه ای نشد؛ چرا که مشاغل به سمت تعطیلی اجباری رفتند و هیچ نهادی موفق به تثبیت قیمتهای جدید نشد. هنوز فرضیه بالا رفتن قیمتها ثابت نشده است و بر اساس گمانه زنی ها احتمالات زیر وجود دارد تا پس از ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی تغییراتی را ببینیم:

  • احتمال بالا رفتن قیمت مصرف کننده و ثابت ماندن درصد تخفیف همکاری
  • احتمال پایین آمدن لیست قیمت مصرف کننده و کمتر شدن درصد تخفیف همکاری

افزایش-قیمت

تبعیت شرکت درسا از پارس ارتباط

شرکت پارس ارتباط اصلی ترین واردکننده محصولات هایک ویژن در ایران است و شرکت درسا اصلی ترین واردکننده محصولات هایلوک. از آنجا که تجربه نشان می دهد همواره ابتدا لیست پارس ارتباط منتشر می شود و سپس شرکت درسا به تبعیت از شرکت پارس ارتباط لیست اقلام خود را تغییر می دهد، پیشبینی می شود پس از تغییر قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط، بلافاصله شرکت درسا هم قیمت محصولات هایلوک را تغییر دهد.

فروشگاه ایران هایلوک اصلی ترین نماینده هایلوک و هایک ویژن

کاربران گرامی وبسایت ایران هایلوک، تمام همکاران عزیز و مشتریان محترم می توانند از طریق فروشگاه وبسایت ایران هایلوک قیمت تک به تک تمام محصولات را ببینند همچنین آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک را مشاهده کنید. همچنین می توانید در پیامرسان واتس اپ به شماره 09901220030 به ما پیغام دهید تا فایل PDF جدیدترین قیمت های هایلوک و هایک ویژن را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. این فایل PDF شامل موارد زیر است:

  • پارتنامبر محصول
  • تصویر کالا
  • مشخصات کلیدی آن
  • قیمت

امیدواریم این مقاله با عنوان ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی به پایان می رسد؟ مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به امید آنکه ریشه تورم در کشور خشکیده شود و به جای ثبات 7ماهه قیمت تجهیزات نظارتی شاهد ثبات 7 ساله و حتی بیشتر هم باشیم.

× برای خرید مشاوره بگیرید