ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی

ثبات-2ماهه-قیمت-تجهیزات-نظارتی

ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی اتفاق نادری است که در سال 1399 آن را تجربه کرده ایم. با توجه به شرایط موجود احتمال افزایش قیمت تا نیمه دوم آذر ماه وجود ندارد. در تصویر زیر به طور واضح نشان داده می شود که آخرین به روزرسانی قیمتهای محصولات فروشگاه ایران هایلوک در تاریخ پانزدهم مهرماه رخ داده است. تمام به روزرسانی ها با قیمت هر دلار 280هزار ریال بسته شده و تا اختلاف فاحشی در قیمت دلار به وجود نیاید، شاهد ثبات بی سابقه قیمتها در زمینه تجهزات نظارتی خواهیم بود.

ثبات-2ماهه-قیمت-تجهیزات-نظارتی-هایلوک

نوسانات ارز از نیمه دوم مهرماه

درست است که قیمت ارز از نیمه دو مهرماه باز هم نوسان داشته اما این نوسانات پایدار نبوده و مدت زیادی در یک قیمت ثابت نمانده است. پس از آخرین لیست قیمت ارائه شده محصولات هایک ویژن و هایلوک قیمت دلار تا 320هزار ریال هم افزایش یافت اما به سرعت کاهش یافت و حتی پس از انتخابات کشور آمریکا و انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهوری این کشور، قیمت دلار به یکباره فرو ریخت و تا مرز 220هزار ریال هم کاهش پیدا کرد اما دوباره بالا رفت و در حال حاضر چند روزی است که در کانال 270هزار ریال ثابت مانده است.

نوسانات-ارز

ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی تا نیمه دوم آذر

با توجه به تجربه موجود در زمینه فروش دوربین مداربسته و دستگاه، هرگاه شرکت پارس ارتباط یا تدبیراندیشان درسا قصد افزایش قیمتها را داشته باشند، چند روز جلوتر فروش خود را متوقف می کرد و با ثبات قیمت ارز در یک عدد خاص، لیست قیمت جدید را منتشر می کرد. با توجه به اینکه هنوز فروش شرکت بسته نشده است، به نظر می رسد حداقل تا 15 آذر قیمتها گران نود و به این ترتیب شاهد ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی باشیم.

قیمت هایک ویژن و هایلوک

در ابتدای سال 1399 که قیمت دلار در کانال 150هزار ریال معامله می شد، مراکز خرید به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود و قیمتهای هایک ویژن و هایلوک گران نشد. پس از تعطیلات نوروزی قیمت محصولات هایلوک و هایک ویژن سریعا گرن شد و مجددا پس از چند روز با قرارگیری قیمت دلار در آستانه 200هزار ریال، مجددا قیمت هایلوک و هایک ویژن از ابتدای اردیبهشت ماه گران شد.

این روند با گران شدن دلار تا 250هزار ریال در ماه خرداد، تیر و مرداد هم ادامه داشت و پس از ثبات نسبی قیمت ارز در شهریور ماه، یک بار دیگر هم از مرداد تا مهرماه شاهد ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی بودیم. پس از افزایش قیمت دلار از 250هزار ریال تا 280هزار ریال دو ماه در مهرماه قیمتها گران شد. در حال حاضر پس از پانزدهم مهمرماه برای دومین مقطع است که ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی را تجربه می کنیم.

فروشگاه ایران هایلوک مرجع رسمی قیمتها

تمام کاربران و مشتریان گرامی میی توانند از طریق فروشگاه ایران هایلوک و وبسایت این فروشگاه آخرین لیست قیمتهای محصولات هایک ویژن و هایلوک را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق پیامرسان واتس اپ به شماره همراه 09901220030 پیغام دهید تا فایل PDF جدیدترین قیمتهای هایلوک و هایک ویژن را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. این فایل PDF شامل موارد زیر است:

  • پارتنامبر محصول
  • تصویر کالا
  • مشخصات کلیدی آن
  • قیمت

امیدواریم این مقاله با عنوان ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به امید آنکه ریشه تورم در کشور خشکیده شود و به جای ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی شاهد ثبات 2 ساله و حتی بیشتر هم باشیم. در انتهای این مقاله این نکته را هم یادآور می شویم که به دلیل گسترده تر شدن شیوع ویروس کرونا در شهر تهران، احتمال تعطیلی پایتخت و رفتن مجدد به قرنطینه از تاریخ یکم آذر ماه وجود دارد.

× برای خرید مشاوره بگیرید