ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود؟

ثبات-قیمت-هایلوک

ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود؟ در ایران در طول عمر 3 سال و نیم برند هایلوک ثبات 11 ماهه قیمت آن بی سابقه بوده است و ثبت رکورد جدیدی به شمار می رود. ثبات 11 ماهه قیمت هایلوک در ایران عوامل متعددی دارد که در این مقاله آنها را بررسی خواهیم کرد. آخرین باری که شرکت تدبیراندیشان درسا اقدام به تغییر قیمت محصولات هایلوک کرد، مهرماه سال گذشته بود که در شهریور ماه سال جاری این ثبات به 11 ماه رسید و اگر در طی روزهای آتی شاهد تغییر قیمت باشیم، ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود.

قیمت هر دلار در کانال 320هزار ریال در مهرماه سال گذشته عرضه می شد که این عدد بالاترین میزان خود در طول تاریخ به شمار می رفت. از مهرماه سال 1399 به بعد قیمت دلار رو به کاهش بود تا اینکه در ابتدای سال 1400 با کمتر شدن قیمت هر دلار از 250هزار ریال، تغییراتی در قیمت محصولات هایک ویژن در ایران رخ داد اما همچنان محصولات هایلوک بدون تغییر ماند و فقط درصد تخفیف محصولات بیشتر شد. از ماه گذشته، درصد تخفیف همکاری محصولات هایلوک کاهش یافت و گفته می شود بار دیگر به دلیل نزدیک شدن قیمت هر دلار به کانال 300هزار ریال، قیمت محصولات هایلوک هم گران خواهد شد.

برای مشاهده آخرین تغییرات در لیست قیمت محصولات هایلوک و هایک ویژن از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ثبات-قیمت-هایلوک-iranhilook

نوسانات ملایم قیمت ارز در یک سال گذشته

در این بند از این مقاله با عنوان ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود می خواهیم روند تغییرات قیمت ارز در یک سال گذشته یک سال قبل از آن را بررسی کنیم.

  • دو سال این موقع قیمت ارز به پایینترین سطح خودش در 3 سال اخیر رسید و قیمت هر دلار 110هزار ریال بود. دو سال پیش اثری از کرونا در کشور نبود و پس از شیوع ویروس کرونا 5 ماه پس از آن، قیمت هر دلار با افزایش روبه رو شد به طوری که به محض شیوع این ویروس، قیمت هر دلار به 160هزار ریال رسید و پس از آن در عرض 7 ماه قیمت هر دلار 100درصد افزایش یافت و به قیمت هر دلار 320هزار ریال رسید. این بالاترین قیمت تاریخ دلار به شمار می رود.
  • 11 ماه پیش قیمت دلار روند کاهشی در پیش گرفت و در عرض 9 ماه با کاهش 25 درصدی با حدود 240هزار ریال رسید. همانطور که می بینید سرعت کاهش قیمت دلار در 9 ماه پیش نصف سرعت افزایش آن در 9 ماه پیشتر بوده است.
  • از 2 ماه پیش روند افزایشی قیمت دلار بار دیگر آغاز شد و در این 2 ماه با افزایش حدود 20 درصدی، قیمت هر دلار به حدود 290هزار ریال رسیده است.

اگر روند بالا رفتن قیمت دلار ادامه داشته باشد، طی روزهای آتی شاهد تغییر قیمت محصولات هایلوک خواهیم بود که در آن صورت ثبات قیمت هایلوک یکساله نخواهد شد. گفتنی است هایلوک زیرمجموعه محصولات هایک ویژن، بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است.

کاهش-دلار

ثبات قیمت هایلوک 11 ماه باقی می ماند؟

در این مقاله با عنوان ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود می خواهیم این نکته را یادآور شویم که ممکن است قیمت هایلوک در ایران تا یک سالگی هم ثابت باقی بماند اما به شرط آنکه قیمت هر دلار وارد کانال 300هزار ریال نشود. ثبات قیمت هایلوک در حال حاضر 11 ماه شده و پس از تغییر ریاست جمهوری در کشور در ماه گذشته، این ثبات متزلزل شده است و به نظر می رسد ثبات قیمت هایلوک در ایران یکساله نشود.

فروشگاه ایران هایلوک متولی اصلی

تمام کاربران گرامی وبسایت ایران هایلوک، تمام همکاران و مشتریان محترم می توانند از طریق فروشگاه ایران هایلوک و وبسایت ایران هایلوک آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق پیامرسان واتس اپ به شماره 09901220030 به ما پیغام دهید تا فایل PDF جدیدترین قیمت های هایلوک و هایک ویژن را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. این فایل PDF شامل موارد زیر است:

  • پارتنامبر محصول
  • تصویر کالا
  • مشخصات کلیدی آن
  • قیمت

امیدواریم این مقاله با عنوان ثبات قیمت هایلوک یکساله نمی شود؟ در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به امید آنکه ریشه تورم در کشور خشکیده شود و به جای ثبات یک ساله قیمت تجهیزات نظارتی شاهد ثبات یک دهه و حتی بیشتر هم باشیم.

× برای خرید مشاوره بگیرید