تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad)

تمدید-2-ساله-نماد-اعتماد-الکترونیکی

تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad). وبسایت فروشگاه ایران هایلوک حالا اطمینان 4 ساله به مشتریان خود خواهد داد. از ابتدای پاییز سال 1398 تا ابتدای پاییز سال 1399، وبسایت فروشگاه ایران هایلوک، یک سال نماد اعتماد الکترونیکی برای فروش اینترنتی خود دریافت کرد و پس از آن، سال گذشته همین موقع، این نماد به مدت یک سال دیگر تمدید شد. در ادامه این مقاله با عنوان تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad) با ما همراه باشید.

حالا پس از گذشت 2 سال از سابقه فروش اینترنتی فروشگاه ایران هایلوک و فعالیت وبسایت ایران هایلوک، نماد اعتماد الکترونیکی این وبسایت دو ساله تمدید شد و حالا شاهد تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad) هستیم. به عبارت دیگر نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک تا پایان تابستان سال 1401 اعتبار خواهد داشت و در این صورت می توان گفت، اطمینان فروش در وبسایت ایران هایلوک 4 ساله خواهد بود.

تمدید-2-ساله-نماد-اعتماد-الکترونیکی-ایران-هایلوک

نماد اعتماد الکترونیکی در فوتر سایت

در ادامه این مقاله با عنوان تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad) اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کاربران گرامی با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی تعبیه شده در قسمت فوتر سایت می توانند، اطلاعات و سوابق فروش اینترنتی وبسایت فروشگاه ایران هایلوک را مشاهده کنند.

نماد-اعتماد-الکترونیکی-ایران-هایلوک

در تصویر بالا اجزای زیر قابل مشاهده است:

با کلیک روی این نماد، تصویر زیر برای شما باز می شود:

اطمینان-ایران-هایلوک

در این صفحه، تصویر صفحه نخست وبسایت و موارد زیر مشاهده می شود:

  • صاحب امتیاز : احسان امیری مجد
  • تاریخ اعطا : 1398/06/25
  • تاریخ اعتبار : معتبر تا 1401/06/24

پایینتر از این صفحه، تصویر زیر نیز قابل مشاهده است:

اعتماد-ایران-هایلوک

همانطور که می بینید در طول 2 سال فعالیت وبسایت ایران هایلوک، هیچ گونه شکایتی از وبسایت فروشگاه ایران هایلوک وجود نداشته و این یک رزومه بسیار قابل اتکا برای این مجموعه به شمار می رود. طبیعتا وقتی هیچ شکایتی از وبسایت ایران هایلوک وجود نداشته، تاخیری هم در پاسخ دهی وجود نداشته است.

سایقه فعالیت هم در بخش بعدی قابل مشاهده است که 2 سال و یک ماه ذکر شده است.

با توجه به تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad)، اطمینان وبسایت ایران هایلوک به مشتریان خود 4 ساله خواهد شد و تا تاریخ انتهای تابستان سال 1401 نیز اعتبار خواهد داشت.

نشانی، تلفن و پست الکترونیکی

در ادامه این مقاله با عنوان تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad)، می خواهیم به معرفی فروشگاه و اعلام نشانی و شماره های تماس بپردازیم:

یکی از نکات مهم در داشتن نماد این است که مجموعه دارای شماره تلفن و نشانی باشد. معمولا آنها که اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کنند، هیچ گونه نام و نشان و آدرسی از خود به جای نخواهد گذاشت. مجموعه ایران هایلوک دارای نشانی، تلفن و پست الکترونیکی به شرح زیر است:

  • نشانی : تهران – خیابان جمهموری – پس از تقاطع حافظ – رو به روی پاساژ چارسو – مرکز خرید نادری – طبقه بالای همکف – پلاک 1
  • تلفن : 02166735544
  • شماره همراه و ارتباط در واتس اپ : 09901220030
  • پست اکترونیکی : info[at]iranhilook.com

ساعت پاسخگویی و حیطه خدمات

حال که 2 سال از تاسیس وبسایت فروشگاه ایران هالیوک گذشته است، می توان گفت که حیطه فعالیت وبسایت ایران هایلوک در طول این سال در چه زمینه هایی بوده است. این موارد به شرح زیر معرفی می شود:

  • فروش دوربین مداربسته و دستگاه تجهیزات نظارتی
  • فروش هارد، کابل و لوازم جانبی تجهیزات نظارتی
  • فروش دستگیر، چشمی و سیستمهای امنیتی

فروشگاه ایران هایلوک در حوزه نصب، تعمیر، بازسازي و پایش سیستمهاي هشداردهنده امنیتی فعالیت دارد و کار فروش تجهیزات دوربین مداربسته را برعهده دارد. ساعت پاسخگویی مجموعه ایران هایلوک همه روزه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 19 خواهد بود. این ساعت کاری، پنجشنبه به 9 صبح تا 16 تغییر خواهد کرد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان تمدید 2 ساله نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad) استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید