تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات

تفاوت-هایک-ویژن-هوشمند

تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات فروشگاه ایران هایلوک عنوان مقاله ای آموزشی است که در آن می خواهیم نکات مهمی را به کاربران در این زمینه یادآور شویم. پس از مطالعه این مقاله و متوجه شدن تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات، به این نتیجه می رسید که بهترین محصول برای نیاز شما، کدام گزینه است.

تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات در موارد پرشماری است که می خواهیم در این مقاله به آنها اشاره کنیم. با ما همراه باشید تا در پایان این مقاله تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات برای شما مشخص شود.

تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات یا شباهت آنها

پیش از آنکه تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات برای شما شرح داده شود، می خواهیم شباهت آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

  • سیستم نظارتی

سیستم نظارتی نکته اشتراک تمام محصولات هایک ویژن است؛ چه آنها که از هوش مصنوعی بهره می برند چه آنها که هوشمند نیستند وظیفه نظارت از فضای موردنظر را به عهده دارند. در مقالات منتشر شده در این خصوص به ویژگی های مهم تجهیزات نظارتی و سیستم های نظارتی پرداختیم. در این بند می خواهیم چکیده این سیستم ها را به شما معرفی کنیم:

  • فرایند ضبط تصاویر از طریق دوربین مداربسته و انتقال به دستگاه و ضبط از طریق هارد

تفاوت-هایک-ویژن-هوشمند-iranhilook

شباهت دیگر هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات در یکسان بودن تجهیزات است. دوربین مداربسته و دستگاه در هر دو نوع هوشمند و غیر هوشمند وجود دارد و منوط به نیاز کاربران انتخاب می شود. درواقع هوشمند بودن یا نبودن یک محصول به دوربین مداربسته و دستگاه ختم می شود و لوازم جانبی یا کابل به طور کلی از این لحاظ بررسی نمی شوند و همگی غیرهوشمند هستند.

محصولات-هوشمند-هایک-ویژن

تکنولوژی یکسان شباهت دیگر محصولات هوشمند تا پایان سال 2020 میلادی بود. درواقه آنچه که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و جزو محصولات هوشمند هایک ویژن به حساب می آید، تا سال گذشته فقط منحصر به محصولات IP هایک ویژن می شود. در سال جدید این فناوری به محصولات تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن هم رود کرد و در حال حاضر شاهد دستگاه های هوشمند هایک ویژن هستیم که به محض ورود آنها از کانال رسمی محصولات هایک ویژن در ایران، به سرعت روی سایت ایران هایلوک به نمایش گذاشته شده و معرفی می شود.

مهمترین شباهت که در پایان این بند به آن شاره می کنیم، برند یکسان محصولات هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی است. آنچه که در فروشگاه ایران هایلوک به این عنوان به فروش می رسد، محصولات برند هایک ویژن است که در حال حاضر با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات نظارتی در جهان را تولید می کند.

هایک-ویژن-هوش-مصنوعی

حال که شباهت این دو سری محصولات مشخص شده است، می خواهیم تفاوتهای آنها را معرفی کنیم.

قابلیتهای ویژه آنالیز

تنها تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات قابلیتهای ویژه آنالیز است. این قابلیتها شامل موارد زیر می شود:

  • آنالیز چهره
  • خوانش پلاک
  • هشدار عبور خط
  • شمارش نفرات
  • حساسیت به دما

ربات هایک ویژن یک محصول منحصر به فرد است که هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده و وارد سبک زندگی مردم جامعه نشده است. پیشبینی می شود در آینده نزدیک محصولات مهمی در این زمینه به تولید انبوه برسد و وارد زندگی مردم شود. در نظر داشته باشید آنچه که به عنوان دستگاه های سری I تولید می شود، هوشمندترین محصولات برند هایک ویژن است.

وقتی از تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات صحبت می کنیم دقیقا از دستگاه های سری I صحبت می کنیم که به سری 96 هم معروف است.

امیدواریم این مقاله با عنوان تفاوت هایک ویژن هوشمند با سایر محصولات مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

این مقاله آخرین مقاله سال 1399 در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک است.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید