به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن

به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن

به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد و آن دسته از مواردی که در طول یک سال گذشته برای نخستین بار دیده شده، بررسی می شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله با عنوان به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن این نکات مورد بررسی قرار بگیرد که حروف و اعداد تازه اضافه شده به الگوریتم نامگذاری هایک ویژن چه معنی و مفهومی دارند و چه کاربردی برای شما خواهند داشت.

تکرار نکات سالهای گذشته

همانطور که در سالهای گذشته به آن اشاره شد، تمام پارتنامبر محصولات هایک ویژن اعم از دوربین مداربسته، دستگاه، در هر تکنولوژی، همینطور کابل و لوازم جانبی با DS آغاز می شود. دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه با 2CD ادامه پیدا می کند. دوربین مداربسته تکنولوژی HD-TVI با 2CE ادامه پیدا می کند. حروف 2CV مختض دوربینهای مداربسته بیبی کم است و حروف 2CC مختص دوربینهای مداربسته فیش آی است. دوربینهای مداربسته اسپیددام هم با پارتنامبر 2DE یا 2AE ادامه پیدا می کند.

دستگاه های DVR هایک ویژن همواره با عدد 7 ادامه پیدا می کنند. 1LN6 مختص کابل های CAT6 است. عدد 16 محتص پایه و عدد 1 مختص کیبورد است.

تمام این موارد همچنان پاربرجاست و حال در بند بعدی به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن با توجه به اعداد و ارقام جدید مورد بررسی قرار می گیرد.

به-روزرسانی-پارت-نامبرهای-هایک-ویژن

از کاربران گرامی تقاضا می شود برای بررسی کامل و به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن به شماره تماس زیر در پیام رسان واتس اپ پیغام دهید:

گرافیک لینک داخلی 2

واتس اپ ایران هایلوک : 09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن و عدد ابتدایی

در پارتنامبرهای هایک ویژن چه در تکنولوژی HD-TVI چه در تکنولوژی IP تغییر خاصی در اعداد ابتدایی رخ نداده است. تنها چیزی که نسبت به سال گذشته قابل بیان است، تغییر عدد پارتنامبر دوربینهای مداربسته کیس بزرگ و کیس کوچک است.

در دوربینهای مداربسته توربو اچ دی، بولتهای کیس کوچک با عدد 16 و بولتهای کیس بزرگ با عدد 17 نمایش داده می شود. همچنین در دوربینهای مداربسته دام توربو، عدد 76 بیانگر دوربینهای مداربسته کیس کوچک است و عدد 78 بیانگر پارتنامبرهای دوربین مداربسته کیس بزرگ است.

در دوربینهای مداربسته تحت شبکه هم اعداد 1021 و 1321 دو دوربین مداربسته اقتصادی دام و بولت هایک ویژن هستند.

عدد پس از وضوح تصویر

آنچه نسبت به سال گذشته مطرح شده است، ورود عدد 7 به الگوریتم دوربینهای مداربسته تحت شبکه پس از عدد بیانگر وضوح تصویر است. این عدد نشان می دهد دوربین مداربسته شما دارای قابلیت دید در شب رنگی است.

به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن (دستگاه ضبط و پخش)

دستگاه های ضبط و پخش در NVR هیچ تفاوت قابل ذکری را شاهد نبودیم. آنچه در این بند قابل ذکر است، به روزرسانی پارتنامبر دستگاه های DVR هایک ویژن است. وجود هوش مصنوعی و قابلیت AcuSense در دستگاه های DVR با پارتنامبر M در انتهای پارتنامبر مشخص می شود. همچنین پس از حرف M حرف S دیده می شود که بیانگر صدادار بودن دستگاه های DVR است. این به آن معناست که شما می توانید به دستگاه به تعداد کانال آن، دوربین مداربسته دارای میکروفون داخلی متصل کنید.

بررسی حروف ویژه

این حروف در انتهای پارتنامبر دوربینهای مداربسته قرار می گیرد و حال در آخرین بند از این مقاله با عنوان به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن می خواهیم بررسی حروف ویژه در دوربینهای مداربسته IP را بررسی کنیم:

  • G2 = نمونه دوربینهای مداربسته دارای هوش مصنوعی با قابلیت AcuSense

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان به روزرسانی پارت نامبرهای هایک ویژن استفاده کافی را برده باشید.

فروشگاه ایران هایلوک با پاسخگویی از ساعت 10 تا 19 با شماره 66735544 تلفن ثابت در خدمت شماست.

× برای خرید مشاوره بگیرید