به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن

به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد و آن دسته از مواردی که در طول یک سال گذشته برای نخستین بار دیده شده، بررسی می شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله با عنوان به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن این نکات مورد بررسی قرار بگیرد که حروف و اعداد تازه اضافه شده به الگوریتم نامگذاری هایک ویژن چه معنی و مفهومی دارند و چه کاربردی برای شما خواهند داشت.

تکرار نکات سال گذشته

همانطور که در سال گذشته به آن اشاره شد، تمام پارتنامبر محصولات هایک ویژن اعم از دوربین مداربسته، دستگاه، در هر تکنولوژی، همینطور کابل و لوازم جانبی با DS آغاز می شود. دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه با 2CD ادامه پیدا می کند. دوربین مداربسته تکنولوژی HD-TVI با 2CE ادامه پیدا می کند. حروف 2CV مختض دوربینهای مداربسته بیبی کم است و حروف 2CC مختص دوربینهای مداربسته فیش آی است. دوربینهای مداربسته اسپیددام هم با پارتنامبر 2DE یا 2AE ادامه پیدا می کند.

دستگاه های DVR هایک ویژن همواره با عدد 7 ادامه پیدا می کنند. 1LN6 مختص کابل های CAT6 است. عدد 16 محتص پایه و عدد 1 مختص کیبورد است.

تمام این موارد همچنان پاربرجاست و حال در بند بعدی به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن با توجه به اعداد و ارقام جدید مورد بررسی قرار می گیرد.

به-روزرسانی-پارتنامبرهای-هایک-ویژن-iranhilook

بررسی به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن

در طی یک سال گذشته فقط چند مورد در پارتنامبر محصولات هایک ویژن تغییر کردند که در این بند از این مقاله با عنوان به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن قصد داریم این موارد را بررسی کنیم. بقیه نکات بی تغییر باقی مانده است.

در تکنولوژی HD-TVI پس از DS-2CE موارد زیر دیده می شود:

  • اعداد 10، 11، 12، 16، 18 و 19 مختص دوربین های مداربسته بولت است.
  • اعداد 56، 71 و 72 مختص دوربین های مداربسته دام است.
  • عدد 38 مختص دوربین مداربسته کیوب است.

حال افزون بر موارد گفته شده، عدد 76 هم به الگوریتم پارتنامبرهای هایک ویژن اضافه شده است که نشانگر دام بودن دوربین مداربسته است. هر گاه پس از DS-2CE عدد 76 در پارتنامبر محصولات هایک ویژن دیده شود، نشان می دهد این دوربین مداربسته دام تولید سال 2020 میلادی به بعد است.

هایک-ویژن-پارتنامبر-جدید

وضوح تصویر هایک ویژن

در تمام محصولات هایک ویژن حروف انگلیسی در میانه پارتنامبر بیانگر وضوح تصویر دوربینهای مداربسته است. همچنان کما فی السابق موارد زیر در پارتنامبر دوربینهای مداربسته هایک ویژن وجود دارد:

HD-TVI:

  • C = 1/3
  • D = 2
  • F = 3
  • H = 5
  • U = 8

IP:

در تکنولوژی تحت شبکه دوربینهای مداربسته هایک ویژن، سومین عدد پارتنامبر بیانگر وضوح تصویر است.

وضوح-تصویر-هایک-ویژن

به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن و عدد پس از وضوح تصویر

در پارتنامبرهای هایک ویژن چه در تکنولوژی HD-TVI چه در تکنولوژی IP همواره عدد بعد از وضوح تصویر بیانگر قابلیت ویژه آن دوربین مداربسته است. در یک سال اخیر فقط عدد 5 به این الگوریتم اضافه شده است و آن هم منوط به تکنولوژی HD-TVI است. در به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن این نکته را یادآور می شویم که اگر در دوربینهای مداربسته دام هرگاه عدد 5 بعد از حرف بیانگر وضوح تصویر بیاید نشان می دهد آن دوربین مداربسته ضدضربه بوده و دارای مقاومت IK10 است.

بررسی حروف ویژه

در سالی که گذشت، شرکت هایک ویژن اقدام به عرضه محصولات جدیدی کرده است که در آن بعضی از حروف و اعداد برای نخستین بار در الگوریتم شرکت هایک ویژن قرار می گیرد. هر آنچه که سال گذشته گفته شد، به قوت خود باقی است. حروف ویژه در دوربینهای مداربسته HD-TVI به شرح زیر به روز رسانی می شود:

  • VP = دوربین مداربسته دام وندال پروف
  • S = دوربین مداربسته صدادار داری میکروفون داخلی

این حروف در انتهای پارتنامبر دوربینهای مداربسته قرار می گیرد و حال در آخرین بند از این مقاله با عنوان به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن می خواهیم بررسی حروف ویژه در دوربینهای مداربسته IP را بررسی کنیم:

  • G1 = نمونه پروژه ای دوربینهای مداربسته
  • IU = دوربین مداربسته صدادار دارای میکروفون داخلی
  • D = دوربین مداربسته فاقد قابلیت PoE
  • CKV = نمونه اقتصادی و ارزان قیمت

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید