ایران هایلوک نوروز 1400 را به کاربران خود تبریک می گوید

ایران-هایلوک-نوروز-1400
ایران هایلوک نوروز 1400 را به کاربران خود تبریک می گوید و سالی سرشار از بهروزی و کامیابی را برای شما آرزومند است. اگر شما کاربر وبسایت فروشگاه ایران هایلوک نیستید، می توانید همین حالا از طریق لینک زیر عضو سایت ما شوید و از تسهیلات ویژه کاربری که همان تخفیف ویژه است، بهره مند شوید: ایران هایلوک نوروز 1400 همچون سالهای گذشته عضویت می پذیرد. برای عضو شدن باید شماره همراه و ایمیل خود را وارد کرده تا پس از انتخاب یک رمز عبوری که فراموش نمی کنید، وارد سایت شده و از تخفیف ویژه کاربران سایت بهره مند شوید. البته در سال جدید امکان بازیابی رمز عبور هم در وبسایت فراهم شده اما برای استفاده و ورود آسان و سریعتر، هیچ گاه پسوورد خود را فراموش نکنید. ایران-هایلوک-نوروز-1400-iranhilook

ایران هایلوک نوروز 1400 در کنار شماست

فروشگاه ایران هایلوک واقع در پاساژ نادری است که در ایام تعطیلات رسمی بسته است اما فروشگاه ایران هایلوک به طور کامل در ایام نوروز به صورت تلفنی و ارتباط از طریق واتس اپ همراه شما خواهد بود حتی در ایام تعطیل. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی محصولات هایلوک و هایک ویژن (بهترین تولیدکننده و شرکت محصولات مداربسته) در تهران است که در سال 1400 وارد سومین سال فعالیت خود به صورت اینترنتی خواهد شد.

محصولات فروشگاه ایران هایلوک در سال 1400

در سالی که گذشت 6 ماه نخست فروشگاه ایران هایلوک از 4 برند هایک ویژن، هایلوک، نگرون و نیکسون محصولات خود را در قالب دوربین مداربسته، دستگاه، هارد، کابل، اتصالات، منابع تغذیه و لوازم جانبی محصولات خود را عرضه کرد ولی به دلیل به پایان رسید محصولات نگرون و نیکسون در 6 ماه دوم فقط از برند هایلوک و هایک ویژن محصولات به کاربران و خریداران عرضه می کرد. در سال 1400 فروشگاه ایران هایلوک این نوید را به کاربران خود و مشتریان گرامی می دهد تا به محض آماده سازی محصولات برند نگرون و نیکسون، دوباره این 2 برند پرطرفدار را روانه بازار کند. با ما همراه باشید تا ایران هایلوک نوروز 1400 خوب و پرباری را در کنار شما رقم بزند.

تمرکز ایران هایلوک در سال پیش رو

در این بند از این مقاله با عنوان ایران هایلوک نوروز 1400 را به کاربران خود تبریک می گوید می خواهیم مواردی که در سال 1400 داشته باشیم را بیان کنیم:
  • افزایش فروش
  • افزایش عضوگیری
  • ارتقای جایگاه وبسایت در موتورهای جست و جوگر
  • تهیه مقالات کاربردی فراوان
  • پیشگام بودن در زمینه معرفی محصولات
  • معرفی پکیج های پرکاربرد با قیمت مناسب
  • ارائه فایلهای به روزرسانی جدید برای کلیه محصولات
  • ارائه فایلهای دیتاشیت تمام محصولات جدید

سال پیش رو و برنامه های وبسایت

فروشگاه ایران هایلوک نوروز 1400 را بسیار خوش یمن و مبارک پیش بینی می کند و برای تمام کاربران وبسایت سالی مملو از آرامش و نیکبختی آرزو می کند. در نوروز 1400 برنامه های این فروشگاه به شرح زیر خواهد بود:
  • فعالیت 24 ساعته و 7 روزه هفته وبسایت
  • پاسخگوی همیشگی از طریق تماس با تلفن همراه
  • پاسخگوی همیشگی از طریق پیام رسان واتس اپ

ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال گذشته تمام ماه فروردین فروشگاه ایران هایلوک تعطیل بود اما در سال جدید با رعایت پروتکلهای بهداشتی و کنترل این ویروس، فروشگاه ایران هایلوک باز خواهد بود و در نوروز سال 1400 روزهای 7 و 8 فروردین و 10 و 11 همین ماه به صورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 4 بعداز ظهر پذیرای حضور گرم شما خواهد بود. فروش اینترنتی و سفارش گیری اما در ایام تعطیل هم انجام می شود. در نظر داشته باشید اگر در دو هفته ابتدایی سال 1400 سفارش خود را ثبت می کنید، فقط در همین 4 روز کالا از فروشگاه ارسال خواهد شد و پس از آن از روز شنبه 14 فروردین سال 1400 فروشگاه ایران هایلوک به روال سابق خود بازخواهد گشت. ایران هایلوک نوروز 1400 در همین 4 روز فعالیت حضوری دارد اما از تاریخ 14 فرورودین از ساعت 10 صبح تا 19 همه روزه در خدمت شما خواهد بود. باز هم به کاربران گرامی توصیه می شود حدالامکان از منزل خارج نشوند تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا سفارشهای خود را از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری ثبت کنید. برای این کار می توانید به شکل های زیر اقدام کنید:
  • تماس با شماره همراه 09901220030. فروشگاه ایران هایلوک نوروز 1400 از طریق این شماره در تعطیلات نوروز همراه شماست. همچنین می توانید از از طریق پیام رسان واتس اپ با همین شماره در ارتباط باشید.
  • از طریق اینستاگرام مجموعه اقدام به خرید کنید. دایرکت صفحه رسمی فروشگاه ایران هایلوک پاسخگوی شماست. لینک رو به رو اینستاگرام مجموعه ایران هایلوک است. ما را در اینستاگرام دنبال کنید: اینستاگرام فروشگاه
  • از طریق فروشگاه مجازی وبسایت خرید اینترنتی کنید و به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک سامان وجه آن را پرداخت کنید.
امیذواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک نوروز 1400 را به کاربران خود تبریک می گوید موردتوجه شما قرار گرفته باشد.
× برای خرید مشاوره بگیرید