ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را بررسی می کند

ایران-هایلوک-میکروفون-داخلی-دوربین-مداربسته

ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در واقع میکروفون داخلی اشاره به آن دسته از محصولاتی دارد که توان ضبط صدای محیط را همزمان با تصویر دارد. در این مقاله ابعاد گسترده این ویژگی بررسی خواهد شد. قابلیت ضبط صدای محیط در سری دوربینهای مداربسته توربو اچ دی وجود دارد و در سال 2020 برای نخستین بار از این قابلیت رونمایی شد و در سری محصولاتی مورد استفاده قرار گرفت که در انتهای پارتنامبرشان حرف S وجود دارد. در این مقاله با ما همراه باشید ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهد.

میکروفون داخلی دوربین مداربسته چگونه کار می کند؟

در سری جدید محصولات هایک ویژن با تکنولوژی Turbo HD قابلیت ضبط صدای محیط همزمان با تصویر وجود دارد. برای کار با این محصولات تنظیمات خاصی نیاز ندارد؛ فقط کافی است همان کابل Coaxial را به با BNC به طور معمولی به پورتهای پشت دستگاه بزنید. با این کار صدای محیط همزمان با وقایع ضبط شده به دستگاه منتقل شده و روی هارد ذخیره می شود. شما می توانید با بهره بردن از این دوربینهای مداربسته همزمان صدا و تصویر را داشته باشید و از طریق بلندگوهای نمایشگر خود، صدای ضبط شده را بشنوید. در ادامه ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را بررسی بیشتر خواهد کرد.

ایران-هایلوک-میکروفون-داخلی-دوربین-مداربسته-بررسی

 

ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را معرفی می کند

پیشترها چیزی تحت عنوان ضبط صدای محیط توسط دوربین مداربسته وجود نداشت. برای ضبط صدای محیط می توانستید از برد صدا استفاده کنید که به طور جداگانه به پورت صدای دستگاه DVR یا NVR متصل می شد. همچنین امکان استفاده از دوربینهای مداربسته IP وجود داشت که از قابلیت اتصال میکروفون بهره می بردند. در تکتولوژی  Turbo HD هیچ دوربین مداربسته ای وجود نداشت که صدای محیط را ضبط کند یا قابلیت اتصال میروفون را داشته باشد. در نسل جدید سال 2020 میلادی هایک ویژن برای دوربینهای مداربسته Turbo HD این قابلیت فراهم شده است تا با استفاد از میکروفون داخلی صدای محیط را ضبط کند.

محصولات جدید در تکنولوژی Turbo HD که از این قابلیت بهره می برند به شرح زیر معرفی می شوند:

معرفی-هایک-ویژن-صدادار

ویژگی های دوربین مداربسته با میکروفون داخلی

در این بند ویژگی های موجود در دوربینهای مداربسته Turbo HD هایک ویژن با قابلیت میکروفون داخلی مورد بررسی قرار می گیرد:

  • تمام این محصولات از تکنولوژی Turbo HD بهره می برند.
  • دوربینهای مداربسته دام و بولت سری D0T با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل عرضه می شوند.
  • دوربین مداربسته دام سری H0T با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل عرضه می شود.
  • تمام این محصولات از میکروفون داخلی بهره می برند و صدای محیط را همزمان با تصویر ضبط می کنند.
  • تمام این محصولات دارای 30 متر دید در شب هستند.
  • تمام این دوربین های مداربسته دارای مقاومت IP67 هستند.

میکروفون-هایک-ویژن

گارانتی پارس ارتباط برای محصولات

تمام محصولاتی که معرفی شد، دارای گارانتی دو ساله پارس ارتباط هستند و از طریق فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسند. پارس ارتباط افزار اصلی ترین واردکننده محصولات هایک ویژن در ایران به شمار می رود. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی محصولات هایلوک و هایک ویژن در ایران تمام محصولات این دو برند را با بهترین قیمت و بهترین تخفیف ویژه همکاران عرضه می کند. میکروفون داخلی و دوربینهای مداربسته ای که از این قابلیت بهره می برند معرفی شد. بر این اساس ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را بررسی کرد.

ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را جمع بندی می کند

در این مقاله با عنوان ایران هایلوک میکروفون داخلی دوربین مداربسته را بررسی می کند، ابعاد گوناگون ضبط صدا در محیطهای گوناگون بررسی شد. سپس محصولاتی که از این قابلیت بهره می برند، مورد بررسی قرار گرفت. شما کاربران گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با فروشگاه ایران هایلوک در تماس باشید:

  • 09901220030
  • 02166735544
× برای خرید مشاوره بگیرید