ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-مرکز-توانبخشی-تبریز

ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و این مرکز مهم نخستین مجموعه نامی در سال 1401 است که با ایران هایلوک همکاری میکند. نام این مرکز در رزومه ایران هایلوک درج شده است. مرکز توانبخشی تبریز برای تجهیز فضای اداری خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی داشت و تصمیم را بر این اساس قرار داد که این اقدام را با مجموعه ایران هایلوک انجام دهد.

در نخستین گام برای اولین بار تجهیز فضای دفاتر اداری مرکز توانبخشی تبریز از تعداد زیادی دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن با وضوح 5 مگاپیکسل بهره برد تا بتواند آنها را با دستگاه های مناسبی که از مجموعه ایران هایلوک خریداری کرد، ست کند. ما در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی مرکز توانبخشی تبریز

مرکز توانبخشی تبریز یکی از معروفترین مجموعه هایی است که برای خدمت رسانی به هموطنان دچار معلولیت تاسیس شده و شهروندان تبریزی زیادی در این مرکز فعالیت می کنند. سابقه درخشان این مرکز برای تبریزی ها بسیار حائز اهمیت است. مراکز زیادی در این زمینه در شهر تبریز فعالیت دارند اما مرکز توانبخشی تبریز اصلی ترین و مهمترین مرکزی است که شهروندان دچار معلولیت به آنجا مراجعه می کنند.

نشانی این مرکز در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز قرار دارد.

برای تمام کاربران و افرادی که قصد ثبت پروژه را دارند، پیشنهاد می شود به شماره واتس اپ مجموعه پیغام دهید. با کلیک روی لینک زیر مستقیم به صفحه چت مجموعه ایران هایلوک در واتس اپ وارد خواهید شد.

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز

همکاری ایران هایلوک با مرکز توانبخشی تبریز برای شروع به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن Turbo HD پنج مگاپیکسل و دستگاه DVR منتهی شد ولی در ادامه این همکاری بیشتر هم خواهد شد. هایک ویژن به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان با ارائه ویژگی های منحصر به فرد اعم از رزلوشن بالا، دید در شب قوی و مشاهده تصویر 24 ساعت به صورت تمام رنگی محصولاتی ارائه می کند که مورد نیاز مرکز توانبخشی تبریز قرار گرفت و از آن استفاده کرده اند. در این مقاله به آنچه در ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد، بود، پرداختیم.

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک مرکز توانبخشی تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید