ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-مجموعه-رستورانهای-باروژ

ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و در میانه های مهرماه سال 1400 برای نخستین بار مجموعه رستورانهای باروژ با مجموعه ایران هایلوک همکاری داشت. مجموعه رستورانهای باروژ اعم از فضای اداری و فضای رستوران خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی دارد که بسیاری از این مراکز پیشترها از طریق همکاران دیگر به تجهیزات نظارتی مجهز شدند ولی کار تامین امنیت شعبه جدید این مجموعه رستورانها واقع در خیابان اندرزگو، نبش کاوه، به مجموعه ما سپرده شد و در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی باروژ

شرکت کوشافرین جم با نام تجاری مجموعه رستورانهای زنجیره ای باروژ یکی از معروفترین رستورانهای ایرانی است که با کیفیت بالای غذای خود، مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با سابقه درخشان خود در این زمینه فعالیت می کند. مجوعه رستورانهای باروژ از سال 1389 برای نخستین بار تاسیس شدند و اکنون بیش از یک دهه از فعالیتشان در زمینه عرضه فست فود و غذاهای فرنگی می گذرد.

نشانی دفتر مرکزی این شرکت در محدوده جردن تهران قرار دارد و مسئولان اجرایی این نهاد در شهر تهران، بنا به آشنایی خود با ما، کار تجهیز فضای خود را به فروشگاه ما سپردند. در میانه های پاییز 1400 هجری شمسی ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

ایران-هایلوک-مجموعه-رستورانهای-باروژ-iranhilook

ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ

همکاری ایران هایلوک با مجموعه رستورانهای باروژ برای شروع به خرید لوازم جانبی و کابل شبکه منتج شد ولی در ادامه این همکاری بیشتر هم خواهد شد. لوازم جانبی در فروشگاه ایران هایلوک از بهترین کیفیت و بهترین برندها عرضه می شود. کابل شبکه outdoor دبل جکت جزو یکی از محصولات پرطرفدار فروشگاه ایران هایلوک است که دارای ویژگی های به شرح زیر است:

  • دارای دو روکش ضخیم
  • مورد استفاده در تکنولوژی تحت شبکه
  • بهره مندی از مقاومت بالا برابر بارندگی، نور آفتاب و گرما

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک مجموعه رستورانهای باروژ را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید