ایران هایلوک غیرحضوری فروش خود را ادامه می دهد

ایران-هایلوک-غیرحضوری
ایران هایلوک غیرحضوری فروش خود را ادامه می دهد و در ایامی که مشاغل تعطیل هستند و اجازه فعالیت در مراکز خرید را ندارند، به فعالیت غیرحضوری می پردازد. فروش غیرحضوری فروشگاه ایران هایلوک همواه یکی از مهمترین روشهای فروش خود را، فروش غیرحضوری قرار داده است و در تمام دوران فعالیتش تاکید روی این موضوع داشته است. مزیت خرید غیرحضوری به شرح زیر است:
  • راحتی در کار و مشاهده یکپارچه تمام فروشندگان در قالب یک صفحه
  • جلوگیری از ایجاد ترافیک به منظور تردد در شهر
  • صرفه جویی در زمان
  • دوری از سختی حمل کالا و دریافت در محل

ایران هایلوک غیرحضوری بهترین انتخاب شماست

تمام کالاهایی که در فروشگاه وبسایت ما وجود دارد، در فروشگاه ایران هایلوک غیرحضوری به فروش می رسد. ایران هایلوک بهترین انتخاب شما برای خرید اینچنینی خواهد بود. از ابتدای سال 1399 تمرکز بیشتر مشاغل روی فروش غیرحضوری رفته در مقاطعی که مشاغل غیرضروری منجر به تعطیلی شدند، بسیاری از کارفرمایان به سمت ایجاد یک بستر مناسب برای فروش غیرحضوری رفتند. پس از تعطیلات در نوروز سال 1399 که یک ماه تمام مشاغل به قرنطینه رفتند، در تاریخ یکم آذرماه سال 1399 دورباره مشاغل به مدت دو هفته تعطیل شدند. در حال حاضر از تاریخ 21 فروردین سال 1400 بر اساس قانون وضع شده از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا، مشاغل باز هم به تعطیلی رفته و به مدت 10 روز مجبور به تعطیلی هستند. در تمام این ایام ذکرشده همواره ایران هایلوک غیرحضوری در کنار شما مشتریان گرامی بوده و در آینده هم خواهد بود.

دوربین مداربسته می خواهید؟

همانطور که گفته شد، قانون تعطیلی مغازه ها و تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید در پایتخت به دلیل قرارگیری این شهر در وضعیت قرمز به مدت 10 روز از تاریخ 21 فروردین 1400 به تصویب رسید و اگر این مدت زمان تمدید نشود، در تهران از تاریخ یکم اسفند سال 1400 تمام مراکز خرید شروع به فعالیت خواهند کرد. با این اوصاف تا انتهای فروردین ماه امکان پذیرش مشتریان به صورت حضوری وجود ندارد و تنها راه ارتباطی میان فروشگاه و مشتریان تماس های تلفنی یا ارتباط از طریق اپلیکیشن واتس اپ فراهم است. اگر دوربین مداربسته می خواهید، فروشگاه ایران هایلوک غیرحضوری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تاریخ مجدد بازگشایی فروشگاه

اگر مبنای کاری را بگذاریم بر اساس عدم تمدید تعطیلی مشاغل، باید از صبح روز یکم اردیبهشت ماه، فروشگاه ایران هایلوک و پاساژ نادری فعالیت مجدد خود را از سر بگیرد. به نظر نمی رسد این تاریخ تمدید شود و احتمال ادامه این وضعیت بسیار خفیف است؛ پس با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما کاربران گرامی، از تاریخ یکم اردیبهشت ماه با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، پذیرای شما خواهیم بود. مراجعه حضوری از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه یکم اردیبهشت سال 1400 تا ساعت 19 منع قانونی نخواهد داشت.

ایران هایلوک غیرحضوری به مشتریان می فروشد

مشتریان گرامی از تاریخ 21 فروردین سال 1400 که فروشگاه ایران هایلوک و پاساژ نادری به تعطیلات اجباری رفتند، به مدت یک هفته فقط از طریق تماس های تلفنی و پیغام در واتس اپ یا دایرکت صفحه اینستاگرام درخواست های خود را مطرح می کنند. در حال حاضر این شرایط تا بازگشایی کامل فروشگاه و مرکز خرید نادری ادامه دارد و شما می توانید درخواست خود را به صورت غیرحضوری مطرح کنید. راه های ارتباطی میان ما و مشتریان گرامی به شرح زیر است:
  • شماره تلفن ثابت: 02166735544
  • شماره تلفن همراه: 09901220030
  • نشانی اینستاگرام: https://www.instagram.com/iranhilook
  • خرید اینترنتی از طریق درگاه بانک سامان
امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک غیرحضوری فروش خود را ادامه می دهد مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد.
× برای خرید مشاوره بگیرید