ایران هایلوک جنس بدنه دستگاه DVR و NVR را بررسی می کند

ایران-هایلوک-جنس-بدنه-دستگاه

ایران هایلوک جنس بدنه دستگاه DVR و NVR را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. هر کدام از دستگاه ها با بدنه های متفاوت کاربردهای خاص خود را دارند. در نظر داشته باشید هر دستگاه کاربرد خاص خود را دارد و نمی توانید بدون اطلاع خرید کنید. اولین چیزی که در خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه کنید، تعداد کانال دستگاه است.

این نکته مستقیما به تعداد دوربین مداربسته در تجهیزات نظارتی بستگی دارد و شما می توانید به اندازه تعداد کانال دستگاه، به دستگاه دوربین مداربسته وصل کنید. نکنه دیگر در خرید دوربین مداربسته، توجه به مگاپیکسل دوربین مداربسته است. در فروشگاه ایران هایلوک دستگاه های زیر موجود است که شما می توانید آنها را با دستگاه های مرتبط ست کنید:

  • دستگاه های هایک ویژن و هایلوک سازگار با دوربین های مگاپیکسل 8 مگاپیکسل با کمتر از آن
  • دستگاه های نگرون سازگار با دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل و کمتر

جنس بدنه

بدنه دستگاه نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. در نظر داشته باشید، عموما جنس بدنه دستگاه تاثیری در کارایی آن ندارد و اغلب همان مشخصات فنی در قالب جنس های متفاوت عرضه می شود. ایران هایلوک جنس بدنه دستگاه را بررسی می کند، بر این اساس موارد زیر قابل ذکر است:

  • دستگاه های نگرون فقط دارای بدنه فلزی
  • دستگاه های هایلوک و هایک ویژن دارای بدنه فلزی و پلاستیکی

ایران-هایلوک-جنس-بدنه-دستگاه-iranhilook

معرفی دستگاه های پلاستیکی

در فروشگاه ایران هایلوک، هم دستگاه DVR و هم دستگاه NVR پلاستیکی موجود است. این محصولات به شرح زیر معرفی می شود:

معرفی دستگاه های فلزی

در فروشگاه ایران هایلوک به جز مواردی که در بند بالا نام برده شد، تمامی دستگاه ها از جنس فلز هستند. در نظر داشته باشید جنس فلز دارای مقاومت بیشتری نسبت به جنس پلاستیک است و طبیعتا دارای قیمت بیشتری هم هست. در نظر داشته باشید برند هایک ویژن و هایلوک بهترین دستگاه های موجود در بازار تجهیزات نظارتی را تولید می کنند و جنس بدنه در آن تاثیری در کارایی آن نخواهد داشت؛ فقط باید به محیطی که قرار است دستگاه در آن نگهداری شود، توجه کرد. اگر فضای موردنظر دارای دمای بالا باشد، دستگاه پلاستیکی مناسب آن نخواهد بود. معمولا دستگاه های پلاستیکی در فضاهای خانگی و به دور از دمای بسیار زیاد مناسب است.

رک یک گزینه مناسب است

رک یک محفظه فلزی است. این محفظه در ابعادهای مختلف، عرضه می شود. این محفظه برای نگهداری از دستگاه و سوئیچ کاربرد دارد و از دستگاه شما برابر گرد و غبار و آسیبهای محیطی محافظت می کند. رک در ابعاد گوناگون عرضه می شود و با کارگذاری یک عدد فن در آن می توانید دستگاه را خنک نگه دارید و نگران جنسیت دستگا هم نباشید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک جنس بدنه دستگاه DVR و NVR را بررسی می کند استفاده کافی را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید