ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-بیمه-ما

ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و این نهاد بزرگ و مهم دومین مجموعه نامی در سال 1401 است که با ایران هایلوک همکاری می کند. نام این مرکز در رزومه ایران هایلوک درج شده است. بیمه ما برای تجهیز فضای اداری خود و شعب متفاوت خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی دارد و تصمیم را بر این اساس قرار داد که این اقدام را با مجموعه ایران هایلوک انجام دهد. ما در این مقاله با عنوان ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد قصد داریم ابعاد این همکاری را بررسی کنیم.

نخستین همکاری بیمه ما با مجموعه ایران هایلوک برای تجهیز فضای اداری شعبه عسلویه در استان بوشهر است.

در نخستین گام برای اولین بار تجهیز فضای دفاتر اداری بیمه ما از تعداد زیادی دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک با وضوح 2 مگاپیکسل بهره برد تا بتواند آنها را با دستگاه NVR هایلوک 16 کانال 2 هارد که از مجموعه ایران هایلوک خریداری کرد، ست کند. ما در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی بیمه ما

بیمه ما یکی از معروفترین نهادهای بیمه ای است که برای خدمت رسانی به هموطنان و بیمه کردن آنها تاسیس شده و در سرتاسر ایران شعب زیادی با این نام فعالیت می کنند. سابقه درخشان این نهاد بیمه بسیار حائز اهمیت است. بیمه ما در سال 1390 تاسیس شد و توانسته پس از اخذ پروانه فعالیت خود در انواع گوناگون بیمه ها از بیمه مرکزی، با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و متخصص در صنعت بیمه به جایگاه خوبی دست یابد.

دفتر مرکزی بیمه ما در پایتخت، میدان ونک قرار دارد. در ادامه این مقاله با عنوان ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد با ما همراه باشید.

برای تمام کاربران و افرادی که قصد ثبت پروژه را دارند، پیشنهاد می شود به شماره واتس اپ مجموعه پیغام دهید. با کلیک روی لینک زیر مستقیم به صفحه چت مجموعه ایران هایلوک در واتس اپ وارد خواهید شد.

 

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

ایران هایلوک بیمه ما

همکاری ایران هایلوک با بیمه ما برای شروع به خرید محصولات تحت شبکه از برند هایلوک منتهی شد. هم دوربین مداربسته و هم دستگاه توسط بیمه ما از فروشگاه ایران هایلوک خریداری شد. پیشبینی می شود برای تجهیز شعب دیگر بیمه ما در ادامه این همکاری بیشتر هم خواهد شد. هایلوک به عنوان اصلی ترین برند ایران هایلوک زیرمجموعه بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان یعنی هایک ویژن است. آنچه در برند هایلوک مدنظر بیمه ما قرار داشت توسط این نهاد خریداری شد و در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

سه اصل مهم فروشگاه ایران هایلوک در همکاری با نهادهای مهم و سایر مشتریان گرامی جلب اعتماد مشتری، پاسخگویی سریع و تضمین اصالت کالا است که همواره به آن پایند بوده و تمام فعالیتهای خود را بر این اساس انجام می دهد.

کاربر گرامی و همکاران محترم و خریداران عزیز می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک بیمه ما را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید