انتقال تصویر هایک ویژن با استفاده از نرم افزار iVMS

انتقال-تصویر-هایک-ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن با استفاده از نرم افزار iVMS میسر است. این نرم افزار به طور انحصاری در اختیار این برند بوده و کاربر از آن استفاده می کند. لینک دانلود مستقیم آن از طریق وبسایت ایران هایلوک قابل استفاده است که لینک آن در اختیار شما قرار داده می شود:

  • برای دانلود اینجا کلیک کنید

معنای لغوی iVMS

همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، iVMS یک واژه مخفف است که از ترکیب واژه های زیر به وجود آمده است:

  • i = intelligent
  • V = Video
  • M = Management
  • S = System

سیستم مدیریت ویدئوی هوشمند، عنوان این نرم افزار انحصاری برند هایک ویژن است که با قابلیت های بسیار عالی کار مشاهده وقایع را انجام می دهد. در مقاله های بعدی از طریق وبسایت ایران هایلوک، کار آموزش آن انجام داده خواهد شد.

درخواست IP استاتیک

انتقال تصویر هایک ویژن فقط از طریق IP استاتیک انجام می شود. حال برای آنکه با تعریف IP استاتیک آشنا شوید، بند زیر را مطالعه بفرمایید:

  • IP استاتیک نقطه مقابل IP داینامیک است و بر اساس تعریف، به مطلق بودن IP اینترنت اشاره دارد. با IP استاتیک، IP اینترنت شما همیشه ثابت خواهد ماند و با ریست کردن موردم و اتصال مجدد، تغییر نخواهد کرد.

انتقال-تصویر-هایک-ویژن-iranhilook

به دلیل بلاک بودن IP های ایران توسط دولت چین، برای عبور از آن باید از شرکتی که اینترنت دارید، درخواست IP استاتیک کنید تا بتوانید فرایند انتقال تصویر را انجام دهید. دستگاهی که می خواهید با آن تصاویر را نگاه کنید، نیازی به IP استاتیک ندارد فقط باید هر زمان که قصد نظارت از راه دور دارید، به اینترنت متصل باشید؛ چرا که با قطع شدن ارتباط، تصاویر دریافتی هم دیده نمی شود.

انتقال تصویر هایلوک

تمام موارد گفته شده شامل حال برند هایلوک هم می شود؛ چرا که برند هایلوک، زیر مجموعه هایک ویژن بوده و از دل همین شرکت بیرون می آید. منبع این مطلب در سایت رسمی برند هایک ویژن موجود است که لینک آن در اختیار شما قرار داده می شود:

  • برای مشاهده لینک هایلوک در وبسایت رسمی هایک ویژن اینجا کلیک کنید

نرم افزار انتقال تصویر رایگان است

فروشنده محصولات هایک ویژن موظف است نر افزار انتقال تصویر را به طور رایگان در اختیار خریدار قرار دهد. این به معنای رایگان بودن انتقال تصویر نیست، بلکه کارشناس نصب اجرت فعالسازی این اقدام را از متقاضی دریافت خواهد کرد؛ فقط خود نرم افزار iVMS یا Hik Connect به طور رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان انتقال تصویر هایک ویژن با استفاده از نرم افزار iVMS استفاده کافی را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید