افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن

افزایش-تخفیف-همکاری-هایک-ویژن

افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن در ابتدای سال 2021 میلادی یک اتفاق مثبت برای افزایش میزان فروش هایک ویژن در بازار تجهیزات نظارتی قلمداد می شود. از ابتدای سال 2021 میلادی افزایش قیمتی در محصولات هایک ویژن دیده نشده است و به رغم کاهش چندماه اخیر قیمت ارز در صرافی ها، محصولات هایک ویژن ارزان نشده و فقط از همان لیست قبلی با درصد تخفیف بیشتر به فروش می رسند.

سال 1399 سال بسیار عجیبی از لحاظ اقتصادی بود. بسیاری از قیمتها به تبع گران شدن دلار در 6 ماهه نخست سال گران شدند اما در 6 ماهه دوم سال به تبع ارزان شدن قیمت دلار، بسیاری از قیمتها هم کاهش پیدا کردند یا مثل محصولات هایک ویژن با درصد تخفیف بیشتر عرضه می شوند. در ادامه این مقاله با عنوان افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن با ما همراه باشید.

یکی دیگر از عجایب سال 1399 درگیری کامل آن با شیوع ویروس کرونا بود که در مقاطعی در ابتدای سال و آذرماه با تعطیلی مشاغل همراه بود و همین امر قیمتها را دستخوش تغییرات می کرد. افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن یکی از این تغییرات است.

محصولات هایلوک هم به مانند هایک ویژن همچنان از روی آخرین لیست قیمت ارائه شده در مهرماه به فروش می رسند اما برای همکاران گرامی حاشیه سود بیشتری در نظر گرفته شده است. حال باید ادامه این مقاله را بخوانید تا ببینید افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن و هایلوک به چه شکل خواهد بود.

لیست قیمت های فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک که با عنوان نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران فعالیت می کند، به محض تغییر قیمت، تمام محصولات را آپدیت و لیست قیمت یکپارچه محصولات را در قالب فایل قابل دانلود در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمام قیمت ها در این فروشگاه همان لیست قیمت شرکت پارس ارتباط افزار یا تدبیراندیشان درسا هستند و با ضمانت اصالت کالا در اسرع وقت به کاربران ارسال می شود.

شما می توانید از قسمت قیمت بگیرید در صفحه نخست وبسایت، قیمت های لیست را بدون در نظر گرفتن تخفیف مشاهده کنید. افزایش-تخفیف-همکاری-هایک-ویژن-iranhilook

با کلیک روی این صفحه، موارد زیر در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

*محصولات نگرون در فروشگاه ایران هایلوک فعلا موجود نیست و از ابتدای قرن جدید به کاربران گرامی عرضه خواهد شد.

کسب اطلاع از افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن و هایلوک

همانطور که می دانید بر اساس عرف چندین ساله فروش محصولات هایک ویژن زیر نظر شرکت پارس ارتباط افزار فروش محصولات همکار با درصد تحفیف 20 درصد ارائه می شد. یعنی از لیستی که با قیمت مصرف کننده عرضه می شود، 20 درصد تحفیف می خورد و به همکاران گرامی عرضه می شد اما از ابتدای سال 2021 میلادی افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن را شاهد هستیم. برای اطلاع از درصد تخفیف دقیق محصولات هایک ویژن و هایلوک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و استعلام قیمت بهترین محصولات تجهیزات نظارتی در جهان را از کارشناسان فروش ما بگیرید:

  • تلفن ثابت: 02166735544
  • شماره همراه: 09901220030

محصولات-هایک-ویژن-همکار

محصولات هایلوک هم طبق قاعده شرکت تدبیراندیشان درسا با درصد تخفیف 30 درصد به همکاران عرضه می شد که این محصولات هم به مانند هایک ویژن با افزایش میزان تخفیف همراه بوده است. درواقع این مقاله هم خبر از افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن می دهد هم خبر از افزایش تخفیف همکاری هایلوک.

اجرای کد تخفیف ویژه همکاران

در حال حاضر به محض ورود و عضویت در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک از تخفیف 12 درصدی بهره مند خواهید شد اما اگر از همکاران نظارت تصویری هستید و میزان خرید شما در فصل زیاد است، می توانید از کدهای ویژه همکاران بهره مند شوید. این کد تخفیف به شماره همراه همکاران نظارت تصویری ارسال خواهد شد تا با اعمال آن از تخفیفات و تسهیلات ویژه تری بهره مند شوند. این طرح از ماه ها پیش اعمال شده و در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک قابل اجرا و عملیاتی است.

  • برای استفاده از این کدها باید یک بار از وبسایت ایران هایلوک خرید با تخفیف 12 درصدی تا سقف یک میلیون تومان داشته باشید
  • کدهای ارسالی از خرید بار دوم به بعد بدون محدودیت با بیش از 20 درصد تخفیف قابل استفاده خواهد بود

امیدواریم این مقاله با عنوان افزایش تخفیف همکاری هایک ویژن مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

تحفیف-همکار-هایک-ویژن  

× برای خرید مشاوره بگیرید