آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن

آمار-دانلود-دیتاشیت-هایلوک-و-هایک-ویژن

آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن در وبسایت ایران هایلوک عنوان مقاله ای است که عملکرد دو ساله انتشار جامع فایلهای مشخصات فنی این دو برند را نشان می دهد. 2 سال پیش در چنین روزی برای نخستین بار فایل های مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن در اختیار کاربران وبسایت قرار گرفت و سال گذشته بسیاری از فایلها به روز رسانی شدند. حال می خواهیم آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن در این دو سال را در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن در وبسایت ایران هایلوک

برای آنکه بتوانید فایلهای مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن را در وبسایت ایران هایلوک پیدا کنید، از طریق زیر عمل کنید:

  • ابتدا در صفحه اصلی وبسایت ایران هایلوک وارد بخش دانلود کنید شوید.
  • سپس در صفحه جدید موارد زیر را برای دانلود بیابید:

آمار-دانلود-دیتاشیت-هایلوک-و-هایک-ویژن-iranhilook

آنچه که در این مقاله با عنوان آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن مطرح است، دانلود مشخصات فنی است که با کلیک روی گزینه نخست، موارد زیر برای شما در دسترس قرار می گیرد.

دیتاشیت-هایک-ویژن-و-هایلوک

با ورود به هر یک از موارد زیر می توانید فایل های مشخصات فنی یا دیتاشیت هر کدام از آنها را دانلود کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن را در وبسایت ایران هایلوک در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن

برای دانلود مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن نیازی نیست عضو وبسایت ایران هایلوک باشید. این بخش برای تمام کاربران و مراجعه کنندگان وبسایت باز است و به سادگی با تنها یک کلیک بر روی پارتنامبر موردنظر قابل دانلود است. منابع تمام این مشخصات فنی وبسایت ایران هایلوک وبسایت رسمی هایک ویژن است. به محض به روزرسانی اطلاعات مربوط به محصولات هایلوک و هایک ویژن و همچنین به محض ورود کالاهای جدید به بازار تمام دیتاشیتهای آن در وبسایت ایران هایلوک قرار می گیرد.

همچنین در صورتی که سوال دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در واتس اپ در ارتباط باشید. لینک پیغام مستقیم در واتس اپ در این بند در اختیار شما قرار می گیرد:

واتس-اپ-iranhilook

آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن در وبسایت ایران هایلوک

در ادامه این مقاله قصد داریم تمام محصولاتی که دارای بیشترین تعداد دانلود در وبسایت توسط کابران داشتند را به شما معرفی کنیم و با آمار سال گذشته خود مقایسه کنیم.

دوربین مداربسته THC-B240 در صدر این جدول رده بندی قرار دارد. این محصول سال گذشته هم صدرنشین بود.

تا کنون 922 بار کاربران اقدام به دانلود این محصول کرده اند.

مشاهده دوربین مداربسته THC-B240

دوربین-مداربسته-هایلوک-THC-B240

این دوربین مداربسته محبوب از برند هایلوک با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل و بدنه ای از جنس فلز و پلاستیک با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. دید در شب این دوربین مداربسته 40 متر مربع است و از مقاومت IP66 بهره می برد. گفتنی است لنز این دوربین مداربسته ثابت است و با دستگاه های سری Q و U از دو برند هایک ویژن و هایلوک سازگاری دارد.

معمولا از این دوربین مداربسته برای استفاده در ارتفاعات کمتر از 6 متر کاربرد دارد.

رتبه های بعدی بیشترین دانلود

در این بند به عنوان حسن ختام این مقاله با عنوان مشخصات فنی هایلوک و هایک ویژن می خواهیم پس از دوربین مداربسته B240، موارد زیر را نیز به عنوان رتبه های بعدی معرفی کنیم:

  • دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T120-P با 177 بار دانلود در رتبه دوم قرار دارد.
  • فایل مشترک دستگاه های DVR هایلوک سری 100G-F1 با هم با 161 بار دانلود در رتبه بعدی قرار گرفته است.
  • دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T120-M با 156 بار دانلود رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان آمار دانلود دیتاشیت هایلوک و هایک ویژن استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید